نتایج جشنواره شنای نونهالان شهرستان یزد اعلام شد

به گزارش یزدی نیوزجشنواره شنای نونهالان دختر شهرستان یزد برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.

 جشنواره شنای نونهالان دختر شهرستان یزد با حضور بیش از ۱۰۰ شناگر در پنج گروه سنی و هشت ماده برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.

در این رقابت‌ها و در گروه سنی ۵ و ۶ سال رشته آزاد، حنانه ساعی اول شد، آیلین قاسم پژوه دوم شد و زهرا الهیاری به مقام سوم دست یافت.

در گروه سنی ۷ و ۸ سال رشته آزاد نیز مقام اول به ستیا منتظری، مقام دوم به سوگند آهنگر یزدی و مقام سوم به پریسا دشت آبادی رسید.

در گروه سنی ۹ و ۱۰ سال رشته آزاد نیز شادی ذاکری نیا، فریماه ابوالحسنی و زهرا دهقان به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در گروه سنی ۹ و ۱۰ سال رشته قورباغه مقام اول از آن بهناز بابایی زاده شد، مقام دوم به ریحانه ساعی رسید و مقام سوم از آن سارا ابراهیمی شد.

در گروه سنی ۱۱ و۱۲ سال رشته آزاد نیز فاطمه السادات موسوی اول شد، آیدا حاجی حسینی دوم شد و ثنا جوکار به رتبه سوم دست یافت.

در گروه سنی ۱۱ و ۱۲ سال رشته قورباغه نیز مقام اول از آن فاطمه بهشتی پور، مقام دوم از آن سیده فائقه میرجلیلی و مقام سوم از آن فرناز بیدمشکی شد.

در گروه سنی ۱۳ و ۱۴ سال رشته آزاد نیز عسل السادات موذن زاده اول شد، فاطمه دهقان منگابادی دوم شد و فاطمه دهقان نیری به مقام سوم دست یافت.

در گروه سنی ۱۳ و ۱۴ سال رشته قورباغه، مقام اول به مبینا مظفری رسید، سارا ابویی دوم شد و مقام سوم از آن مهلا اسماعیل زاده شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..