خیران دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد تجلیل می‌شوند

به گزارش یزدی نیوزرئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد گفت: در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از خیران این دانشگاه در استان یزد تجلیل خواهد شد.

سیدحیدر میرفخرالدینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امسال بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال جذب خیری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد داشته ایم، اظهار داشت: تعدادی از خیران از فارغ التحصیلان همین دانشگاه هستند که اکنون از کارآفرینان استان به شمار می روند.

وی عنوان کرد: شیوه جذب کمک‌های خیری نیز خرید مستقیم تجهیزات یا احداث ساختمان توسط خود خیران بوده و هیچ مراوده مالی مستقیمی بین دانشگاه و خیران صورت نگرفته است.

میرفخرالدینی یادآور شد: اواخر مهرماه سال جاری در همایشی با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از این خیران قدردانی و تجلیل خواهد شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد میزان جذب بودجه های دولتی برای تجهیز کارگاه‌های این دانشگاه را نیز ۲ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در بسیاری از شهرستان‌ها، فرمانداران متقاضی توسعه واحدهای این دانشگاه هستند، افزود: از آنجا که رویکرد ما توسعه کیفی است، تا زیرساخت‌ها فراهم نباشد، دست به توسعه نخواهیم زد.

میرفخرالدینی اظهار امیدواری کرد: با ورود خیران، بتوانیم نیازهای آموزشی شهرستان‌های مختلف استان را تامین کرده و اقدام به توسعه این دانشگاه در شهرستان‌های متقاضی کنیم.

 

بخش نظردهی بسته شده است..