فعال حوزه سینما در تفت:

تأثیرگذاری سینما در جامعه حمایت و مراقبت مسئولین این حوزه را می‌طلبد

فعال حوزه سینما در شهرستان تفت با اشاره به ضرورت حمایت مسئولین از حوزه سینما گفت: تأثیرگذاری سینما در جامعه می‌طلبد که مسئولین حمایت و مراقبت بیشتری از این حوزه داشته باشند.

به گزارش یزدی نیوز محسن فلاح تفتی در گفتگو با خبرنگار فارس در تفت، با تبریک فرارسیدن روز ملی سینما و برپایی نوزدهمین جشن ملی خانه سینما اظهار کرد: روز سینما بهانه‌ای است برای تکریم هنرمندان عرصه سینما و تأمل بیشتر در باب تسهیل خدمات هنری به شهروندان و افزایش سرانه فضاهای سینمایی است.

وی ادامه داد: سینمای ایران در طول حیات صدساله خود خالق آثاری بی‌بدیل، فاخر و جاودانه و ماندگاری بوده که همواره در یاد و خاطره دوستداران فرهنگ و هنر این مرزوبوم باقی خواهد ماند. تأثرگذاری شگرف سینما و تلویریون در جامعه می‌طلبد که مسئولین حمایت از این بخش‌ها را به طور جدی دنبال کنند زیرا بخش مهمی از فرهنگ جامعه با سینما گره خورده است.

این فعال حوزه سینما از سعی و کوشش خستگی‌ناپذیر تمامی کوشندگان حوزه سینما قدردانی کرد و افزود: سینما تفت حدود دو سال پیش با تلاش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفت افتتاح و باعث خوشحالی مردم شهرستان شد.

مدیر تنها سینما شهرستان تفت بابیان اینکه تا الآن ۳ فیلم بلند توسط هنرمندان تفتی ساخته‌شده است، اذعان کرد: سینما دیدار تفت مقدمه آغاز حوزه فیلم‌سازی در شهرستان را فراهم کرد و باعث شد تفت، در حوزه فیلم‌سازی پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

وی، اظهار داشت: در روز ملی سینما، سه فیلم اکسیدان به کارگردانی حامد محمدی، گذر موقت به کارگردانی افشین هاشمی و یک کارگر ساده نیازمندیم به کارگردانی منوچهر هادی در پرده سینما دیدار تفت اکران خواهد شد.

فلاح تفتی با اشاره به مشکلات سینما دیدار تفت، تصریح کرد: سینما در شهرستان تفت هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است و ما درصدد آن هستیم تا سینما دیدار را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

این فعال حوزه سینما خاطرنشان کرد: مسئولین مربوطه هم ما را در جهت تبلیغ هرچه بهتر سینما دیدار تفت در بین همشهریان تفتی مساعدت نمی‌کنند.

گفتنی است سینما دیدار تفت در شهریورماه ۹۴ افتتاح و قریب هفت ماه است که به بخش خصوصی واگذارشده است.

انتهای پیام

بخش نظردهی بسته شده است..