رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد:

طرح‌های اقتصاد مقاومتی شامل یارانه سود بانکی می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: اگر دوستان بخش خصوصی وامی را دریافت کردند و پروژه‌هایشان جزء پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بود می‌توانند یارانه سود بانکی دریافت کند.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حمیدرضا نصیری زاده در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد که عصر امروز در استانداری یزد برگزار شد بابیان اینکه پروژه‌هایی که در این نشست‌ها مطرح می‌شود باعث برطرف ساختن موانع کار می‌شود، تصریح کرد: همچنین دستگاه‌هایی که در این رابطه فعالیتی ندارند را هماهنگ کرده تا روند کار بهتر و با پیشرفت بیشتری پیگیری شود.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی در استان یزد بابیان اینکه در کارگروه اقتصاد مقاومتی وام معرفی نمی‌شود خاطرنشان کرد: اما اگر دوستان بخش خصوصی وامی را دریافت کردند و پروژه‌هایشان جزء پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بود می‌توانند یارانه سود بانکی دریافت کند.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۴ مبلغ ۵ میلیارد تومان کمک‌های اعتباری اختصاص داده شد، گفت: این در حالی است که فقط ۲۰۰ میلیون تومان آن را توانستیم جذب کنیم و متقاضی برای دریافت آن اعلام آمادگی نکرد.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد اظهار داشت: طبق گزارشات اولیه که تهیه شد اگر ۹ میلیارد تومان به خانوارهای استان برای خرید سایبان برای کولرهایشان اختصاص داده شود به‌گونه‌ای که از ۶۰ هزار تومان قیمت سایبان، ۵۰ درصد را خودشان و ۵۰ درصد را دولت کمک کند قریب به ۲۳۰ میلیارد تومان مصرف آب استان یزد کم می‌شود که متأسفانه این طرح شامل کمک‌های فنی اعتباری نشد و طرح مورد تصویب قرار نگرفت.

انتهای پیام/

بخش نظردهی بسته شده است..