گردهمایی اصناف یزد در استقبال از هفته «احیا امربه‌معروف»

به گزارش یزدی نیوزحسین حاجی یوسفی، معاون مردم بر دولت و مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد  در با اعضای اتاق اصناف مرکز استان و بسیج اصناف با اعلام ضرورت تکریم بازاریان متدین به تشکیل جلسه مشترک شوراهای امر به معروف اتحادیه های صنفی طبق سنوات گذشته اشاره کرد و اظهار کرد: گردهمایی اعضای شوراهای امر به معروف اصناف در روز دوشنبه ۲۷ شهریور در خانه سیدالشهدا محل استقرار ستاد استان زیر خیمه و در مجلس امام حسین (ع) برگزار می شود.
وی ادامه داد: صبح روز دوشنبه چهارم محرم نیز اصناف در دفتر نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد در مجلس عزای سالار شهیدان  اجتماع و با آیت الله ناصری دیدار خواهند داشت.
حاجی یوسفی افزود: در راستای اجرای برنامه های پیش بینی شده برای هفته احیاء اصناف نشست بصیرت افزایی دیگری نیز در ماه محرم با یکی از علمای یزد خواهند داشت.
سلمانی، مسئول بسیج اصناف نیز در این نشست با اشاره به تدین و ارادت بازاریان به سالار شهیدان گفت: بازاریان یزد در طول سال روزهای دوشنبه با میزبانی یکی از اتحادیه های صنفی در محل گلزار شهدای گمنام حسینیه امیرچقماق مجلس قرائت زیارت عاشورا و ذکر اهل بیت ع برقرار است.
باغستانی، رییس اتاق اصناف مرکز استان یزد نیز بیان کرد: برای برگزاری بهتر برنامه های اصناف در هفته اول ماه محرم هماهنگی لازم با کلیه اتحادیه ها و شوراهای امر به معروف به عمل آمده وامید است بازاریان با حضور پر شور خود موجبات احیای بیشتر این دو فریضه را پدید آورند.

منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..