فوتبال یزد زنده شد:

تیم ترمه دستجردی یزد به جای فولاد در مسابقات شرکت می کند

تیم ترمه دستجردی به جای فولاد یزد به عنوان نماینده این استان در مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته 2 باشگاه های کشور در فصل جدید شرکت می کند.

به گزارش یزدی نیوز رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: تیم ترمه دستجردی به جای فولاد یزد به عنوان نماینده این استان در مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته ۲ باشگاه های کشور در فصل جدید شرکت می کند. عبدالرضا دستا افزود: امروز جلسه ای با حضور مسئولان باشگاه فولاد یزد ، مدیرکل ورزش و جوانان استان ، نماینده مجلس و هیات فوتبال تشکیل و در خصوص تغییر نام و جابجایی باشگاه فولاد اقدام بعمل آمد . 

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم بعمل آمده ، تیم فولاد یزد بدون دریافت هیچ هزینه ای از امروز تیم را به مهدی دستجردی و سید علی پاکزاد مقدم به نمایدگی از باشگاه در شرف تاسیس ترمه دستجردی واگذار می نماید. 

رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: باشگاه فولاد یزد و وحدت مسئول پرداخت تمام بدهی های گذشته تیم در سنوات قبل به اشخاص حقیقی و حقوقی و مراجع ورزشی استان هستند. 

دستا تصریح کرد: در خصوص بدهی های گذشته هیچگونه مسئولیتی بر عهده باشگاه جدید التاسیس ترمه دستجردی یزد نیست و نماینده فوتبال استان در ادامه رقابت ها شرکت می کند. 

وی گفت: سید علی پاکزاد مقدم به عنوان مدیر عامل و مهدی دستجردی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه ، وظایف قانونی خود را برای حضور جدی نماینده استان در لیگ دسته ۲ کشور انجام می دهند. 

رئیس هیات فوتبال استان یزد افزود: وضعیت باشگاه جدید بر اساس مقررات در کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان یزد برای انتقال قطعی امتیاز فولاد به ترمه دستجردی یزد پیگیری و اقدام های لازم بعمل می آید.

بخش نظردهی بسته شده است..