اعضای کمیسیون های شورای شهر یزد با اجماع اعضا انتخاب شدند

به گزارش یزدی نیوزبه گفته سخنگوی شورای شهر یزد اعضای کمیسیون های شورا با اجماع اعضا انتخاب شدند.

عباسی گفت: با در نظر گرفتن سه شاخص تخصص، تجربه و علاقه در چهار کمیسیون از پنج کمیسیون شورا، با اینکه افراد آزاد بودند که ثبت نام کنند، تعداد کاندیداها با تعداد اعضاء مورد نیاز کمیسیون (۵ نفر) برابر بود و بنابراین نیازی به رای گیری نبود و صرفا رای اعتماد گرفته شد.
در کمیسیون فرهنگی با توجه به گستردگی فعالیت این حوزه و همینطور حساسیت اعضاء و اهمیت ویژه ای که برای این کمیسیون قائل بودند تعداد کاندیداها به نه نفر رسید که ابتدا مصوب شد تعداد اعضای این کمیسیون به هفت نفر افزایش یابد تا فرصت بیشتری برای استفاده از ظرفیت و توان افراد فراهم شود و سپس رای گیری صورت گرفت.

دکتر عباسی هرفته در پاسخ به این سوال که شائبه سیاسی گری در انتخاب اعضای کمیسیون ها مطرح بوده است، گفت: بنده عرض کردم در مورد چهار کمیسیون اصلا تعداد کاندیداها با ظرفیت کمیسیون ها برابر بود و اعضاء به منظور حداکثر کارایی کمیسیون ها، صرفا کمیسیون هایی را انتخاب کردند که احساس می کردند در آن تخصص، تجربه و کارایی لازم را دارند.
در کمیسیون فرهنگی هم که رای گیری صورت گرفت، نهایتا از هر سه طیف مستقل، اصلاح طلب و اصولگرا در آن حضور دارند. حتی تعداد رای برخی از عزیزان اصولگرا و مستقل بسیار بالا بود و این به معنی آن است که اصلاح طلبان شورا نیز به ایشان رای داده اند.

وی اظهارداشت: همه تلاش دوستان ما در شورا، فارغ از این حاشیه ها، اتحاد حداکثری، در عین احترام به تنوع تفکر و نگرش افراد، با هدف کار برای شهر و خدمت به شهروندان است و اعضاء در این موضوع اتفاق نظر دارند و این مهم با انتخابات اجماعی در شورا بارها اثبات شده است لذا طرح این شائبه ها برای شورایی که کمر همت برای اعتلای یزد بسته است کم لطفی است و مطمئن هستیم مردم شریف یزد هوشیارند و شورا را با عملکردش قضاوت خواهند کرد.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..