کارگاه «غدیر شناسی» در یزد برگزار می شود

مدیر بنیاد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور از برگزاری کارگاه غدیر شناسی ویژه روحانیون و مبلغین در یزد خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، از برگزاری کارگاه غدیر شناسی در روز چهارشنبه ۱۵شهریور،  در سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد خبر داد.

مدیر بنیاد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی یزد برگزار می شود، تصریح کرد: بنیاد بین المللی غدیر و موسسه امامت یزد نیز در برگزاری این دوره همکاری دارند.

وی با بیان اینکه اساتید این کارگاه از قم هستند، گفت: درکارگاه آموزشی غدیر شناسی قرار است اساتید به بیان مسائل مهم غدیر و شبهات رایج درمسئله غدیر را عنوان کنند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: این کارگاه ویژه روحانیون و مبلغین طرح هجرت استان یزد می باشد که در کنار آن بسته های فرهنگی نیز در خصوص مسئله غدیر به آنها اهدا می شود.

مدیر بنیاد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور با اشاره به اینکه ارائه مطالب آموخته شده توسط شرکت کنندگان به مردم از اهداف اصلی این کارگاه است، اضافه کرد: ان شاءالله با همکاری شرکت کنندگان عزیز بتوانیم تحرک و تحولی عظیم در مبحث غدیر داشته باشیم و بتوانیم در منابر و مکان های تبلیغی آن را به بهترین نحو ممکن به دیگران ارائه کنیم.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..