درآمدهای استان یزد با کسری ۷ درصدی به ۵۳۲ میلیارد تومان رسید

به گزارش یزدی نیوزرئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد گفت: درآمدهای پنج ماهه استان با کسری ۷ درصدی به ۵۳۲ میلیارد تومان رسید.

ستاد درآمد استان به ریاست رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، دبیری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و باحضور سایر اعضا تشکیل جلسه داد و در آن درآمدهای ۵ ماهه سالجاری مورد بررسی قرار گرفت.

حمیدرضا نصیری‌زاده رئیس سازمان برنامه و بودجه یزد در این جلسه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در ارتباط با بودجه استان یزد، میزان درآمدهای وصولی ۵ ماهه را ۵۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی اظهار داشت:  این میزان درآمد نسبت به میزان مصوب ۵۷۱ میلیارد تومان، ۷ درصد کسری نشان می‌دهد، در همین حال درآمدها در قیاس با عملکرد مدت مشابه سال گذشته، ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

نصیری‌زاده خاطرنشان کرد: درآمدهای مالیاتی استان در این مدت مشتمل بر مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم به ترتیب ۳۲۳ و ۱۹۴ میلیارد تومان بوده است که نسبت به میزان مصوب ۵۳۷ میلیارد تومان، ۴ درصد کاهش دارد.

وی تصریح کرد: درآمد‌های ناشی از جرائم رانندگی داخل و خارج شهر نیز در این مدت ۲.۷ میلیارد تومان بوده که نسبت به میزان مصوب ۱۸ میلیارد تومان، ۸۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه یزد ادامه داد: همچنین ۹۷ درصد از درآمدهای استان را در این مدت درآمدهای مالیاتی و مابقی را درآمدهای خدمات و فروش کالا و جرائم و خسارات تشکیل داده‌اند.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..