افتتاح طرح‌های ورزشی بهاباد به مناسبت هفته دولت

در مراسمی به مناسبت هفته دولت و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان زمین چمن مصنوعی روستای احمدآباد شهرستان بهاباد افتتاح و سالن ورزش‌های انفرادی این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا – منطقه یزد، روز گذشته با حضور «مسعود شریعتی» مدیر کل ورزش و جوانان استان، «عباس اقبال» فرماندار بهاباد و جمعی دیگر از مسئولان و عموم مردم، زمین چمن مصنوعی آزادی احمدآباد شهرستان بهاباد به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید .

همچنین با حضور مسئولان سالن ورزش‌های انفرادی مجموعه ورزشی امام علی(ع) نیز کلنگ‌زنی شد .

«مسعود شریعتی» مدیر کل ورزش و جوانان استان در جریان این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: توسعه زیرساخت‌ها از برنامه های دولت تدبیر و امید و مورد تاکید رئیس جمهور محترم دکتر روحانی است که ما نیز در این راستا با رایزنی‌های انجام شده تلاش کردیم تا طرح‌های نیمه تمام در سطح استان را تکمیل و در اختیار مردم قرار دهیم تا زمینه فعالیت‌های ورزشی بیش از پیش فراهم شود .

این مسئول افزود: همچنین با رایزنی‌های انجام شده در سطح استان زمین‌های چمن مصنوعی روستایی متعددی ایجاد و در حال ساخت است که هدیه دولت به روستاییان سخت‌کوش و عزیز است تا جوانان بتوانند به فعالیت‌های بدنی و بانشاط بپردازند .

 

بخش نظردهی بسته شده است..