معاون استاندار یزد:

میزان امیدواری در بین مردم روستاهای استان یزد افزایش یافته است

به گزارش یزدی نیوز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ایجاد برخی امکانات اولیه در روستاها، میزان امیدواری در بین مردم روستاهای استان یزد را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی عصر امروز در جمع مردم روستای اله آباد زارچ و بهره برداری از سالن ورزشی این روستا به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: انتظار داریم نگاه منصفانه به عملکرد دولت در بین افرادی که در جامعه اثربخش و صاحب تریبون های رسمی و غیر رسمی هستند، وجود داشته باشد تا بتوانیم با تقویت روحیه همدلی، همکاری، کار و تلاش در راستای سازندگی بیش از پیش قدم برداریم.

وی افزود: در چند سال اخیر دولت با وجود تنگناهای مالی، توجه ویژه ای به حوزه فعالیت های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در روستاها داشته که در این زمینه مشارکت اهالی روستا و پیگیری های آنان در به نتیجه رسیدن پروژه ها و طرح ها مؤثر بوده است.

طالبی عنوان کرد: امروز شاهدیم که زیرساخت های اصلی مانند بهره مندی از نعمت گاز برای مناطق محروم و کم برخوردار استان تأمین شده و مردم روستا امیدوارتر از گذشته در حال زندگی در روستاها هستند.

طالبی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار استفاده از ظرفیت های روستاهای مجاور شهرها برای توسعه و سازندگی آن مناطق شد و تصریح کرد: روستای اله آباد به عنوان روستایی که بافت شهری داشته و در کنار شهر زارچ قرار دارد، پتانسیل خوبی برای پیشرفت، سازندگی و بالندگی دارد که ضروری است در این راستا مسئولان با استفاده حداکثری از امکانات داخل روستا در این زمینه اقدام کنند.

به گزارش مهر، سالن ورزشی روستای اله آباد با مساحت هزار و ۱۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال در مدت ۱۵ ماه احداث شده است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..