امام‌جمعه موقت میبد:

ایران به لطف رویش‌هایی چون شهید حججی همیشه سربلند است

امام‌جمعه موقت میبد با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی گفت: ایران به لطف رویش‌هایی چون شهید حججی همیشه سربلند است.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری فارس از میبد، حجت‌الاسلام محمد اعرافی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان ضمن تبریک به مناسبت عید سعید قربان اظهار داشت: عید قربان عید رهایی از بردگی و قدم گذاشتن به وادی بندگی است.

وی بابیان اینکه عید قربان یکی از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان و نشانه شکوه و عظمت ایمان، نقطه عطف و اوج آزادگی ابراهیم خلیل‌الله است تصریح کرد: عید قربان، عید سرافراز بیرون آمدن از دشوارترین آزمایش الهی است، آزمایشی که منجر به آغاز حاکمیت توحید و طلوع یقین شد.

اعرافی حضرت ابراهیم (ع) را برای بشریت یک الگو دانست و تصریح کرد: انسان باید از خود، هوای نفسانی و مادی بگذرد تا خداوند او را به درجات بالا و تعالی برساند.

 امام‌جمعه موقت میبد به مصیبت‌های امروز جهان اسلام و فتنه‌های جریان‌های تکفیری و وهابی اشاره و افزود: متأسفانه امروز جهان اسلام با مصیبتی به نام جریان‌های تکفیری و وهابی روبرو است که کشتار مسلمانان یمنی توسط رژیم آل سعود، در این ایام از مصیبت‌هایی است.

وی خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رویش‌هایی نظیر شهید محسن حججی همواره ایران اسلامی در جهان سرافراز است.

انتهای پیام/

بخش نظردهی بسته شده است..