بسیج هنرمندان و کانون مساجد یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

بسیج هنرمندان و کانون مساجد یزد به منظور ارائه خدمات به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد، محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد اظهار داشت: این تفاهم نامه در راستای ارتقای سطح هنری و مهارتی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و با هدف توانمندسازی اعضای کانون های مساجد از طریق آموزش های هنری، تسهیل در صدور مجوز و قائل شدن اولویت برای افراد جامعه هدف، حمایت از هنرمندان مسجدی، تربیت هنرمندان مسجد متعهد و تولید آثار ارزشمند و فاخر در بستر مسجد طراز اسلامی انجام شد.


وی تصریح کرد: تعهدات سازمان بسیج هنرمندان شامل برنامه ریزی در برگزاری دوره های آموزشی ـ هنری و کارگاه‌های تخصصی، فراهم کردن بستر مناسب برای آموزش معرفی شدگان توسط کانون در رشته های آموزش دیده در قالب انعقاد قرارداد آموزشی، تامین مربی برای برگزاری دوره‌های آموزشی کانون‌های مساجد، حمایت و تولید آثار ارزشمند هنری مسجدی، ارائه خدمات و تسهیلات بسیج به اعضای کانون های مساجد است.

رستگاری ادامه داد: تعهدات دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد نیز شامل نیازسنجی و اولویت بندی جامعه هدف و اعلام آن به بسیج هنرمندان، اعلام پتانسیل های موجود، تامین فضاهای آموزشی و تجهیزات جهت برگزاری دوره های خدماتی و آموزشی در مراکز کانون ها است و تعهدات مشترک نیز اطلاع رسانی مشترک برنامه ها به جامعه هدف است.

وی گفت: مدت زمان این تفاهم نامه از زمان امضا به مدت دو سال است که امیدواریم به خوبی بتوانیم در قالب فعالیت های فرهنگی و هنری فعالیت داشته باشیم

بخش نظردهی بسته شده است..