در درگیری با اشرار در ایرانشهر:

شهادت پلیس یزدی

ستواندوم محمددهقان اهل یزد ، متاهل و دارای دو فرزند بود که ماه گذشته به استان سیستان و بلوچستان شهرستان ایرانشهر جهت خدمت عملیاتی منتقل شده بود.

به گزارش یزدی نیوزجانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در مورد حادثه گفت در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور افرادی مسلح در اطراف منزلی در یکی از خیابان های شهرستان ایرانشهر بلافاصله دو اکیپ از ماموران پلیس آگاهی این شهر در محل حضور یافتند . سرهنگ احمد طاهری   افزود ماموران آگاهی پس از حضور در محل  به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک نامعلوم برخورد کردند که سرنشینان آن به محض مشاهده ماموران به صورت ناگهانی به سمت آنان تیراندازی کردند.

وی افزود: در این راستا ماموران سریعا مقابله به مثل کرده که متاسفانه در این درگیری ستواندوم محمددهقان یکی از کارکنان خدوم نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان  اشاره  کرد: با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی در این رابطه سه مظنون دستگیر شدند که تحقیقات از آنها ادامه دارد.

شایان ذکر است ستواندوم محمددهقان  اهل یزد ، متاهل و دارای دو فرزند بود که  ماه گذشته به استان سیستان و بلوچستان شهرستان ایرانشهر جهت خدمت عملیاتی منتقل شده بود.

زمان تشییع پیکر این شهید متعاقبا اعلام خواهد شد .
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..