شهردار یزد:

برندهای گردشگری و شهری را در یزد تقویت خواهیم کرد

شهردار یزد با اشاره به اینکه برای خدمتگزاری در گوشه و کنار ایران اسلامی تلاش بی‌وقفه می‌کنم، گفت: شهرداری یزد برایم افتخار است و تلاش می کنم برندهای گردشگری و شهری یزد را تقویت کنم.

به گزارش یزدی نیوز  مهدی جمالی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در دوره خدمتم در اصفهان تلاش داشتم تا با شناخت ظرفیتهای اصفهان، شهری خلاق و پویا را ایجاد کنم و در واقع موضوع دوچرخه سواری در اصفهان، ایجاد شهری خلاق و شهر دوستدار کودک تنها بخشی از اقدامات انجام شده در اصفهان بود.

وی، به احداث پمپ بنزین های دوستدار محیط زیست در اصفهان نیز اشاره کرد و افزود: بر این باورم که جذب سرمایه گذار و مشارکت با بخش خصوصی می تواند یزد را بیش از پیش پویا کند.

مشارکت بخش خصوصی در پروژه های شهری آورده های بسیاری را به همراه دارد

جمالی نژاد تصریح کرد: یزد دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که تاکنون توانسته گردشگران بسیاری را از داخل و خارج کشور به سمت خود جلب کند که باید در این زمینه فعالیتی دوچندان داشت و از سوی دیگر مشارکت شهرداری این کلانشهر با بخش خصوصی در سایر بخش ها می تواند آورده های مالی بسیاری برای ما به همراه داشته باشد.

شهردار یزد بیان داشت: یزد دارای قرابت های بسیاری با اصفهان است و از این نظر می توان فعالیتهای قابل توجهی در این شهر داشت، چنانچه از این شهر با نام شهر دوچرخه ها، شهر قنات، شهر آتش و آفتاب و حسینیه ایران یاد می شود و به طور قطع می توان در هر یک از این عناوین اقداماتی در خور و شایسته این شهر جهانی انجام داد.

پروژه های عمرانی را در یزد شبانه روزی دنبال می کنم

جمالی نژاد تصریح کرد: تلاش من در عرصه های عمرانی نیز در این کلانشهر باید شبانه روزی باشد تا بتوان پروژه های بسیاری را در این شهر اجرایی کرد و بی شک تمام پروژه های عمرانی بر زمین مانده و یا طرح های قابل اجرا در این کلانشهر را در سریع ترین زمان ممکن اجرایی خواهم کرد.

نگاه حزبی به انتخاب معاونین خود ندارم

وی، حرکت به سمت قلب محله ها و اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی در قلب محلات کلان شهر یزد را از دیگر نکات و برنامه های خود دانست و تصریح کرد: در برنامه کاری خود از مدیرانی بهره خواهم جست که تنها به فکر کار باشند و بی شک بدون نگاه حزبی دست به انتخاب خواهم زد و ملاک انتخاب برای انتخاب معاونان و همکارانم در یزد، میزان وقت گذاری و همت آنان برای شهر است.

شهردار یزد بیان داشت: بی شک راه توسعه شهری از میان همدلی وحدت میان کارکنان شهرداری و عزیزانم در شورای شهر می گذرد و باید برای این مهم تلاشی بی وقفه داشته باشم.

دیوار بی‌اعتمادی شهروندان به شهرداری باید کوتاه شود

وی به همدلی و همراهی شهروندان با شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: بی شک با همین همدلی ها و همراهی هاست که می توان پیشرفت، اجرای پروژه های عمرانی بیشتر و توسعه شهری را به همراه داشت.

جمالی نژاد همچنین به موضوع اتاق شیشه ای در شهرداری یزد نیز اشاره کرد و گفت: باید دیوار بی اعتمادی شهروندان به شهرداری را کوتاه کرد که این موضوع تنها با اجرای شهرداری شیشه ای محقق خواهد شد.

به گزارش مهر، جمالی نژاد که پیش از این مسئولیت شهرداری اصفهان را بر عهده داشت، با ۱۱ رای اعضای شورای شهر یزد به عنوان شهردار یزد انتخاب شد.

مسئولیت شهرداری یزد را پیش از این محمدرضا عظیمی زاده بر عهده داشت.

 

بخش نظردهی بسته شده است..