فرماندار خبر داد؛‌

بهره‌برداری ۵۱ طرح شهرستان مهریز همزمان با هفته دولت

no-thumbs

فرماندار شهرستان مهریز از بهره‌برداری 5۱ طرح این شهرستان با اعتباری بالغ بر 67 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «سید محمد رستگاری» که به همراه بخشدار و سایر مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان مهریز در شروع هفته دولت با امام جمعه مهریز دیدار می‌کرد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت : وقتی زندگی شهیدان رجایی و باهنر را مرور می‌کنیم، ما هم باید در قول و عمل از صدر تا ذیل، این دو شهید را الگو قرار دهیم .

وی افزود : ۵۱ طرح در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان از منابع دولتی و غیردولتی در حوزه‌های زیربنایی، عمرانی، شهری، کشاورزی و روستایی افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

رستگاری از جمله طرح‌های مهم در این رابطه را شرکت صنعتی تولید نوشیدنی، مجموعه تولیدی بنیادین و طرح  پرورش مرغ گوشتی در این شهرستان برشمرد .

«مهدی دهقان زاده» بخشدار مرکزی مهریز نیز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در روستاهای بخش مرکزی از سوی بخشداری، دهیاری‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان ارایه کرد.

حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز هم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: این دو شهید بزرگوار الگوی خوبی برای دولت بودند به طوری که به محرومان جامعه کمک می‌کردند و در آن دوران کوتاه دولت، خدمات خوبی به این قشر داشتند.

وی خطاب به مدیران و مسئولان نیز اظهار کرد: در حوزه مدیریت و مسئولیت که خدا به شما واگذار کرده است، خدمت خالصانه و صادقانه به مردم داشته باشید و مهم این است که ما برای خودمان دعای خیر بسازیم و دعای خیر مردم بدرقه راهمان باشد.

امام جمعه مهریز خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه‌های دولت اسلامی، پیروی از قانون و مسائل مربوط به حوزه کاری هست که باید رعایت کنیم، در ضمن این که مردم را نیز باید احترام و تکریم کنیم و صعه صدر داشته باشیم.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..