مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد:

پویش جهانی “من نهج البلاغه می‌خوانم” در یزد آغاز به کار کرد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اینکه بیش از یک هزار محفل نهج‌البلاغه خوانی در یزد ایجاد شد از آغاز به کار پویش جهانی "من نهج البلاغه می‌خوانم" در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا پیرنیا ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران یزد با اشاره به مناسبت‌های ماه ذی‌الحجه اظهار داشت: ستاد مبشران غدیر در استان یزد به صورت دائمی در حال فعالیت است و برنامه‌های متعددی در این زمینه دارد.

وی گفت: برای نخستین بار بحث نهج‌البلاغه خوانی در استان یزد توسط این ستاد در حال نشر دادن است و برنامه‌های متعددی برای جذب مردم به سمت مطالعه و تفکر در مفاهیم سخنان حضرت علی(ع) انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری دوره‌های نهج‌البلاغه خوانی در نقاط مختلف یزد خبر داد و گفت: بسیاری از این جلسات به صورت کاملا مردمی و در محلات انجام می‌شود و تاکنون بیش از یک هزار دوره انجام شده است.

پیرنیا به عضویت بیش از ۴۰ هزار نفر در ستاد مبشران غدیر استان یزد اشاره کرد و گفت: در بین افرادی که عضو این ستاد هستند، تعداد زیادی از افراد در استان‌های دیگر و حتی خارج از کشور زندگی می‌کنند.

وی بر ضرورت ترویج زیبایی‌های اسلام ناب محمدی(ص) در جهان تاکید کرد و گفت: امروز استکبار به وسیله تروریست‌های داعشی سعی بر تخریب چهره اسلام رحمانی دارند و ما باید با معرفی ارزش‌های اسلامی از جمله سیره و منش حضرت علی(ع) به جهانیان با این اقدامات دشمنان مقابله کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد نقش رسانه‌ها را در ترویج نهج‌البلاغه خوانی را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: یکی از برنامه‌های ویژه‌ای که برای ایام ماه ذی الحجه و مناسبت‌های این ماه در نظر گرفته شده، ویژه برنامه امیر کلام است که در فضای مجازی برگزار می‌شود.

پیرنیا برگزاری جشن ترنم غدیر را یکی دیگر از برنامه‌های این ستاد دانست و ادامه داد: این برنامه به وسیله برپایی ایستگاه‌هایی در سطح شهر انجام می‌شود و کودکان و نوجوانان با حضور در این غرفه‌ها و ایستگاه ها با مبانی دینی و سیره زندگانی امام علی(ع) آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

 

بخش نظردهی بسته شده است..