برنامه های معاون جدید گردشگری اعلام شد

به گزارش یزدی نیوزمراسم تودیع مرتضی رحمانی موحد معاون سابق گردشگری کشور و معرفی محمد محب خدایی معاون گردشگری جدید با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در سالن اجتماعات سازمان میراث فرهنگی برگزار شد.

در این برنامه محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در مراسم معارفه خود گفت: اقتصاد گردشگری مفاهیم گذشته را دچار تغییر کرده و رویکرد جدیدی درمبانی راهبری گردشگری باز کرده است. اجرای طرح مفهومی شهر گردشگر با رویکرد تغییر رویه مدیریت شهری در بهره برداری حداکثری از ظرفیت های اقتصادی شهر با تغییر نگرش جامعه صرفا شهروند محور به جامعه گردشگر داخلی و خارجی در جهت ایجاد درآمد پایدار شهری یکی از برنامه های مورد نظر در این معاونت است.

وی گفت: در بحث توسعه متوازن و پایدار گردشگری کشور و اقتصادی کردن سفر با بررسی ظرفیت های بالقوه برنامه هایی نظیر تدوین تقویم گردشگری، استقرار نظام جامع آموزش گردشگری، استقرار نظام جامع آمار گردشگری TSI، توسعه گردشگری دریایی، ایجاد مانیتورینگ گردشگری از جمله برنامه های این معاونت است.

محب خدایی افزود: برگزاری جشنواره ملی و استانی «هنر ایرانی، نمای جهانی» جلب مشارکت شبکه های تلویزیون های درون و برون مرزی در معرفی جاذبه های گردشگری، تدوین بسته های سفرهای تلفیقی داخلی بر اساس مسیرهای گردشگری، استفاده از شیوه های نوین بازاریابی، میزبانی از سفرهای آشناسازی با صنعت گردشگری به همت خبرنگاران، رسانه ها و تجار از برنامه های معاونت گردشگری این سازمان در حوزه بازاریابی و تبلیغات بین المللی است.

این مراسم برای معرفی محب خدایی به عنوان معاون جدید گردشگری و تودیع مرتضی رحمانی موحد برگزار شد البته پس از رحمانی موحد، هادی سیدقره رومیانی سرپرستی این معاونت را به مدت کوتاهی بر عهده گرفته بود. محب خدایی که با حکم علی اصغر مونسان به عنوان معاون گردشگری منصوب شده است پیش از این معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بوده است.

بخش نظردهی بسته شده است..