به مناسبت آغاز هفته دولت در یزد

کشتارگاه صنعتی مهریز با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد

مجتمع کشتارگاهی صنعتی "معین دام مهریز" در مراسمی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و همزمان با آغاز هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمود حجتی صبح امروز  با حضور در شهرستان مهریز، در مراسمی که با حضور استاندار یزد، نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اقدام به افتتاح مجتمع کشتارگاهی صنعتی معین دام شهرستان مهریز کرد و این کشتارگاه را به صورت رسمی به بهره‌برداری رساند.

سالن کشتار این مجتمع کشتارگاهی که یکی از مهمترین بخش‌های کشتارگاه به حساب می آید، در زیربنای ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته شده که شامل ۶ خط کشتار است.

مجتمع کشتارگاهی صنعتی مهریز در زمینی به وسعت بیش از ۷ هکتار احداث شده و دارای ساختمانی با زیربنای ۲۴ هزار مترمربع است که در طول ۲۰ ماه به بهره برداری رسیده است.

برای ساخت این واحد، ۳۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته با بهره گیری از امکاناتی از جمله دو خط تمام اتوماتیک و دو خط دستی دام سبک و دو خط تمام اتوماتیک دام سنگین ظرفیت کشتار ۲ هزار و ۴۰۰ دام سبک و ۲۲۰ دام سنگین را در هر شیفت کاری دارد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..