نماینده مجلس:

مسئولان به حوزه انتخابیه مهریز نگاه ویژه داشته باشند

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید به این حوزه انتخابیه بخاطر محرومیت و پراکندگی آن نگاه ویژه داشته باشند .

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا صباغیان در جمع مسئولان اجرایی مهریز افزود: این حوزه در میان سایر حوزه های انتخابیه ، بزرگترین حوزه محسوب می شود بنابراین باید یک نگاه جدی به آن صورت گیرد.
وی ادامه داد: تغییر در ترکیب حوزه انتخابیه و اضافه شدن یک نماینده به این حوزه انتخابیه از نیازها و مطالبات مردم است که امیدواریم با همت و پیگیری مسئولان اقدام شایسته در قبال آن بعمل آید.
نماینده مردم مهریز ، بافق ، خاتم ، ابرکوه و بهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت:خشکسالی های مکرر در سطح مناطق مختلف حوزه انتخابیه موجب تخریب روستاها شده و به کشاورزی خیلی خسارت وارد کرده است.
صباغیان گفت: مشکلی کم آبی یک بحران در حوزه انتخابیه مهریز است و باید مسئولان امر نسبت به حل معضل و کمک به مردم و بخصوص در سطح روستاها اقدام کنند.
وی تصریح کرد: پیگیری فعالیت بخش خصوصی و سرمایه گذار و کمک به آنها برای اجرای طرح های مختلف نیز از جمله مسائلی است که توقع می رود نسبت به آن اقدام شود.
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی به موضوع ایجاد بانک اطلاعات برای شناسایی خیران در بخش های مختلف و بهره گیری از نظرات و تجربیان آنها به عنوان یک کار مهم تاکید کرد.
صباغیان همچنین به اهمیت جلب مشارکت تمام علاقمندان به سرمایه گذاری در این حوزه انتخابیه اشاره کرد و پیگیری آن را به عنوان یک موضوع مهم خواستار شد.

ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..