امام‌جمعه موقت مهریز:

امروز نفوذ دشمن درزمینهٔ فرهنگ بیشتر از سایر زمینه‌هاست

امام‌جمعه مهریز گفت: امروز نفوذ دشمن درزمینهٔ فرهنگ بیشتر از سایر زمینه‌هاست.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مهریز با اشاره به دغدغه فرهنگی رهبر انقلاب اظهار داشت: مسئولین در همه عرصه باید خیلی مواظب باشند به‌ویژه در عرصه فرهنگ که دشمن برای آن برنامه‌های زیادی دارد و به نظر می‌رسد در این حوزه نفوذ نیز بیشتر بوده است.

محی‌الدینی با اشاره به هفته دولت و روز کارمند گفت: کارمندان باید وجدان کاری داشته باشند و بااخلاق و برخورد خوب با ارباب‌رجوع برخورد کنند و حافظ بیت‌المال باشد. شهید باهنر و رجایی از جهت دل‌سپردگی به انقلاب و دلسوزی برای مردم برای کارمندان و مسئولین دولت الگوی کاملی هستند.

وی افزود: ششم ذی‌حجه مصادف با جمعه خونین و کشته شدن زائرین ایرانی به دست آل سعود و همچنین فاجعه منا را به هم‌وطنان عزیز تسلیت می‌گویم.

امام‌جمعه مهریز در ادامه با اشاره به پنجم ذی‌الحجه فرارسیدن سالروز شهادت امام باقر (ع) تصریح کرد: شیعه مدیون این امامان است که با هدایتگری خود ما را از افتادن در چاه ظلمت و تاریکی رهایی بخشیدند.

محی‌الدینی تأکید کرد: داعش را آمریکا به وجود آورد، حال خود آمریکایی‌ها هم نمی‌توانند جلوی فتنه‌انگیزی‌ها و خرابکاری‌های داعش را بگیرند.

وی عنوان کرد: بیش از ۱۷ هزار نفر قربانی اقدامات منافقین شدند؛ اما امروزه این جنایتکاران آزادانه در کشورهای غربی زندگی می‌کنند و حتی حمایت هم می‌شوند. وقتی که ایران از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کند ما را به حمایت از تروریسم متهم می‌کنند که این موضوع نشان از سیاسی‌کاری غربی‌ها در این حوزه است.

خطیب جمعه مهریز در پایان با اشاره به‌روز عرفه گفت: این روز، روز نیایش و عبادت روز اعتراف به گناهان و هرکس که شب قدر را درک نکرده است و می‌تواند در این شب از گناهان پاک شود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..