امام‌جمعه موقت میبد:

عاملین ترور ۱۷ هزار ایرانی آزادانه در کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم زندگی می‌کنند

امام‌جمعه موقت میبد با انتقاد از ملاک‌های دوگانه غرب در برخورد با موضوع تروریسم گفت: عاملین ترور 17 هزار ایرانی آزادانه در کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم زندگی می‌کنند.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری فارس از میبد، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میبد ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوایی الهی اظهار داشت: یاد خدا بودن جوهره تقواست و باید هرلحظه به یاد خدا باشیم.

وی با اشاره به شهادت امام محمد باقر (ع) عنوان کرد: چیزی که اکنون از تبیین اسلام ناب محمدی مانده است حاصل زحمات امام باقر، امام جعفر صادق (ع) و شاگردان و اصحاب آنان است که مکتب اسلامی را بزرگ‌ترین مکتب جهان اسلام کرده و این افتخار بزرگی است.

غفوری همچنین با توجه به در پیش رو بودن روز عرفه بیان کرد: اکنون داعش نیز که از همان نسل خلفای اموی هستند شیعیان را شهید می‌کنند و جلوی چشم عالم و دنیا در حال جنایت از این‌کاره‌ای وحشیانه خود تصاویر و فیلم تهیه می‌کنند.

امام‌جمعه موقت میبد در ادامه با اشاره به سالروز شهادت رجایی و باهنر گفت: امروز دشمنان اسلام و حامیان تروریست دم از مبارزه با تروریست می‌زنند که این خود حرف مضحکی است که به زبان جاری می‌کنند زیرا قاتل ۱۷ هزار ایرانی در کشورهای مدعی مبارزه با تروریست آزادانه زندگی می‌کنند.

وی بابیان اینکه سران و حامیان تروریست تلاش می‌کنند تا در مجامع جهانی حزب ا… را تروریست بنامند عنوان کرد: این کشورهای استکباری که خود مدعی مبارزه با تروریست هستند، جلادان داعشی را که بویی از دین و محبت نبرده‌اند را موردحمایت قرار می‌دهند، اما در کمال تأسف حزب‌الله لبنان و حماس را در مسیر معرفی تروریست قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام غفوری تأکید کرد: آمریکا و اسراییل که خود در رأس تروریست‌ها هستند، نسبت به جنایت رژیم‌هایی مرتجع چون سعودی و بحرین هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند.

امام‌جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد: آمریکا و اسراییل و مزدوران آنان و تروریست‌های داعش بدانند که مکتب روشن و ناب اسلام در قالب جمهوری اسلامی و امام خمینی و رهبر انقلاب تعریف‌شده است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..