«مهدی زارع بیدکی» رییس پنجمین دوره شورای شهر مهریز شد

مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مهریز با حضور فرماندار شهرستان مهریز برگزار و «مهدی زارع بیدکی» به عنوان رییس این دوره شورای اسلامی شهر مهریز انتخاب شد.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز در این مراسم با اشاره به جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون و نقش و وظایف و اختیارات ویژه تعیین شده برای آن‌ها، گفت: تاکید قانون اساسی کشور ما بر جایگاه این نهاد نشان از اهمیت نهادینه کردن نقش مردم در مدیریت شهری حوزه زندگی‌شان دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که اعضای منتخب شوری اسلامی شهر مهریز با همدلی و همکاری از این فرصت خدمت بهترین بهره را برای ادای دین به مردم گرفته و در رفع مشکلات مدیریت شهری، توسعه و آبادانی شهر مهریز کمر همت گمارند.

رستگاری اضافه کرد: بدنه و ترکیب شورای اسلامی شهر منتخب به گونه‌ای است که دوستان از پشتوانه تجربی خوبی برخوردار هستند و این موضوع می‌تواند ظرفیت خوبی را برای جلب مشارکت و همراهی مردم و نیز موفقیت در انجام وظایف محوله قانونی به شورا فراهم کند.

فرماندار مهریز همچنین خاطرنشان کرد: شوراها، بازوی قوی فرمانداری‌ها هستند و ما نیز به نو به خود قول هر گونه مساعدت و همکاری را با این ترکیب منتخب می‌دهیم.

در ادامه این جلسه بعد از قرائت سوگندنامه اعضای شورای شهر با اکثریت آرا «مهدی زارع بیدکی» به عنوان رییس، «زهرا دهقانی‌زاده» به عنوان نایب رییس، «سید مصطفی محسن زاده » به عنوان خزانه‌دار، «محسن زارعیان» و «علیرضا ابویی » به عنوان منشی‌های پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مهریز انتخاب شدند.

گفتنی است؛ اعضای هیئت رییسه انتخاب شده در جلسه تحلیف برای مدت یک سال مسئولیت را به عهده دارند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..