معاون استاندار یزد:

وجود افراد متخصص و کارآمد مهمترین ویژگی شورای پنجم یزد است

معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مختلف در راستای توسعه اجتماعی و شهری یزد، گفت:‌ وجود اعضای متخصص، کارآمد، و مجرب از جمله مهمترین ویژگی‌های پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد است.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«محمدعلی طالبی» در مراسم تحلیف اعضای دور پنجم شورای اسلامی شهر یزد، با اشاره به جایگاه شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شوراها امروز یکی از رهنمودهای عینی مشارکت و حاکمیت رأی مردم است.

وی شوراها را یکی از مهمترین ارکان مردم سالاری دانست و بیان کرد:‌ امروز شوراها در قوانین نظام اسلامی ایران دارای جایگاه ویژه و حائز اهمیت هستند.

معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان این‌که ظرفیت شوراها باید به خوبی شناحته شود،‌افزود: تنوع سنی،‌جنسی، تحصیلی، قومی و مذهبی یکی از مهمترین ویژگی‌های این دوره شورای اسلامی شهر یزد است.

طالبی در ادامه با بیان این‌که فعالیت قانونمند شوراهای اسلامی به مسئولان و دست‌اندرکاران استان کمک می‌کند که سطح ارائه خدمات به مردم بیشتر و بهتر شود، گفت:‌مسئولیت بزرگی به گردن مسئولان و کارگران دولت است که به عنوان نماینده مردم از رأی آنها دفاع و رفع مشکلات مختلف را در دستور کار خود قرار دهند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهار امیدواری از عملکرد شورای پنجم اسلامی شهر یزد،‌ خاطرنشان کرد: ظرفیت بالای اعضای جدید شورای شهر در مباحث تخصصی، تجربی و اجرا از دیگر ویژگی این دوره شورای اسلامی شهر یزد است.

وی گفت: کنار هم قرار گرفتن افراد متخصص می تواند نتیجه‌های مهمی برای رشد و توسعه اجتماعی،‌اقتصادی و فرهنگی شهر یزد در پی داشته باشد.

معاون استاندار یزد در پایان با اشاره به وجود چهار نفر از اعضای دور قبل، افزود: اعضای این دوره شورای اسلامی شهر یزد سعی کنند با مشارکت همدیگر نسبت به آسیب شناسی عملکرد شورا اقدام و بیش از پیش نسبت به تدوین برنامه‌های منسجم و کاربردی اقدام کنند.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..