مسئول آفرینش‌های ادبی یزد خبر داد؛

برگزاری کارگاه طنزپردازی در حوزه هنری

کارگاه طنزپردازی با حضور صابر قدیمی یکی از پیشکسوتان این حوزه عصر امروز چهارشنبه اول شهریورماه در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود .

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«وحید حسنی» با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف هنری در حوزه هنری یزد، اظهار کرد: کارگاه طنزپردازی با حضور صابر قدیمی از طنزپردازان مطرح کشور در این نهاد انقلابی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه چهارشنبه اول شهریورماه از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن اجتماعات حوزه هنری یزد برگزار می‌شود و حضور برای شاعران، طنزپردازان، هنرجویان و علاقه‌مندان به طنز رایگان است .

مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد، گفت: این شاعر، ترانه سرا و طنزپرداز در این کارگاه مطالبی را در خصوص طنزنویسی و ابزار بدیع در طنز فارسی بیان می‌کند .

حسنی در ادامه با اشاره به برگزاری هشتمین محفل طنز «قند شکن» ادامه داد: این برنامه نیز از ساعت ۲۰:۳۰ اول شهریور با موضوع ازدواج و خانواده و همچنین موضوع آزاد در نارنجستان هنر حوزه هنری برگزار می‌گردد و طنزپردازان و شاعران به قرائت آثارشان می‌پردازند .

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان از همه علاقه‌مندان به طنز برای حضور در این محفل شاد و جذاب دعوت کرد و افزود: علاقه‌مندان همچنین می‌توانند آثار شعر و نثر خود را برای ارائه در این محفل به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۶ تماس بگیرند .

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..