مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد خبر داد

افتتاح چهار طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان یزد به مناسبت هفته دولت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: هم‌زمان با هفته دولت 4 طرح عمرانی در سطح شهرک‌های صنعتی استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش یزدی نیوز سید مسعود عظیمی در مصاحبه با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به هفته دولت گفت: هم‌زمان با هفته دولت ۴ طرح عمرانی بااعتباری بالغ‌بر ۴۱ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی یزد و فولاد و نواحی صنعتی شمس‌آباد میبد و پشتکوه گاریزات به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اجرای زیرسازی و آسفالت کمربندی شهرک صنعتی یزد را از مهم‌ترین این طرح‌های عنوان کرد و افزود: این طرح باهدف سهولت تردد صنعتگران و شاغلین در شهرک صنعتی یزد و منطقه ویژه اقتصادی و همچنینی کاهش تصادفات و سوانح در شهرک و با بیش از ۱۸ میلیارد ریال اعتبار اجراشده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: اجرای زیرسازی و آسفالت معابر شهرک صنعتی فولاد با ۱۵ میلیارد و ۶۷۶ میلیون ریال اعتبار از دیگر طرح‌های مهم زیرساختی است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

عظیمی در پایان تأکید کرد: اجرای شبکه گاز در ناحیه صنعتی شمس‌آباد و ناحیه صنعتی پشتکوه گاریزات با صرف هزینه‌ای بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ازجمله پروژه‌های آماده‌شده برای بهره‌برداری در هفته دولت به شمار می‌رود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..