استاندار یزد:

مدیران به قول و وعده‌ خود با مردم صادقانه متعهد باشند

استاندار یزد از همه مدیران خواست تا اگر به مردم قولی دادند، با همه توان در راستای انجام آن بکوشند و به مردم متعهد باشند.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«سیدمحمد میرمحمدی» در نشست مشترک با فرمانداران و بخشداران سراسر استان که در بافق برگزار شد، اطلاع رسانی مناسب از سوی مسئولین به مردم در ارتباط با اقدامات انجام شده و جلب اعتماد مردم را دو نکته اساسی دانست و بیان کرد: هیچ‌گاه نباید گزارشی غیر واقعی به مردم ارئه شود بلکه همواره باید گزارشات برای مردم ملموس باشد تا خود در خصوص آن قضاوت کنند .

وی‌ با بیان این که در مواجه با مردم باید بر دو موضوع قانون و اعتبارات تاکید شود، افزود: تمامی امور باید در چارچوب قانون انجام و اعتبار لازم جهت اجرا برای آن پیش بینی شده باشد .

استاندار یزد در ادامه از همه مدیران خواست تا اگر به مردم قولی دادند، با همه توان در راستای انجام آن بکوشند و به مردم متعهد باشند و در صورتی‌که کاری را غیر قابل انجام دادن می دانند، با صداقت و صراحت و شفافیت، علت عدم انجام و مقدور نبودن آن را اعلام نمایند .

این مقام مسئول با اشاره به در پیش بودن هفته دولت ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، از مسئولین خواست تا هم از فرصت این هفته و هم از همه ایام برای ارائه گزارش به مردم بهره گیرند و از فرصت گزارش دادن به مردم برای افزایش سطح همدلی و همزبانی استفاده نمایند .

وی تکرار گزارشات و مداومت در بیان و انتقال مفاهیم آن به مردم به طرق مختلف را بسیار کارساز دانست و خاطرنشان کرد: این امر باعث می شود تا گزارشات در ذهن مردم جای گیرد و ایشان را در پیگیری امور و همراهی و کمک به دولت ترغیب نماید .

میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم فراگیری آموزشهای مختلف از جمله آموزش‌های حین خدمت برای مدیران استان تاکید کرد و گفت: مدیریت بحران تنها به بحران‌های زیست محیطی وطبیعی ختم نمی شود بلکه در همه زمینه‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی، مدیران باید آمادگی مدیریت بحرانها را داشته باشند و این نیازمند آموزش و فراگیری است .

استاندار با تاکید بر این نکته که"در هفته دولت باید به همه اقشار توجه صورت گیرد" بر لزوم تلااش مدیران در راستای تحکیم ارزشهای ملی و دینی در جامعه تاکید کرد و گفت: ما مردمی هستیم که از ریشه های هویتی ارزشمندی برخورداریم و همچنین از ارزشهای دینی والایی بهره مند هستیم و مدیران باید بکوشند تا به دور از نگاه جناحی و گروهی، این ارزشها را در جامعه پاس داشته و به تعالی برسانند و حافظ غرور ملی و هویت دینی مردم باشند .

وی در پایان باردیگر یاد شهیدان رجائی و باهنر را گرامی داشت و بر مستند سازی امور توسط مدسیران جهت جلوگیری از اتلاف وقت و اشراف بر اقدامات انجام شده تاکید کرد  و از همه فرمانداران و بخشداران خواست تا در این هفته و در همه ایام سال با جدیت و توانمندی به حل و فصل امور و برقراری ارتباط با مردم و مدیریت حوزه های تحت امر خود بپردازند .

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..