“جذب اسپانسر” تنها راه حیات دوباره نماینده یزد در فوتبال

به گزارش یزدی نیوزرئیس هیئت فوتبال استان یزد با بیان اینکه تیم فوتبال فولاد یزد بدهی‌های مبهم زیادی دارد از تلاش برای جذب اسپانسر برای نماینده یزد در فوتبال ایران خبر داد.
 عبدالرضا  در نشست خبری با خبرنگاران یزد با تاکید بر ضرورت همکاری خبرنگاران با هیئت فوتبال استان یزد، اظهار داشت: در هر حوزه‌ای که نگاه کنیم، در صورتی که فعالیت خبرنگاران فعالیت نکنند، جامعه هیچ اطلاعی از پیرامون خود پیدا نمی‌کند و حالت خمودی به خود می‌گیرد.

وی گردش جریان اطلاعات در زمینه‌های مختلف به ویژه ورزش را از اهمیت بسیار بالایی برخوردار دانست و عنوان کرد: افزایش مشارکت مردم در فعالیت‌های ورزشی و ورود صنایع و حامیان مالی به این عرصه یکی از مواردی است که خبرنگاران می‌توانند در آن نقش بسیار مهمی ایفا کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد از راه اندازی وب سایت هیئت فوتبال استان یزد خبر داد و گفت: خوشبختانه روابط عمومی این هیئت موفق به کسب عنوان نخست روابط‌عمومی‌های ورزشی در یزد شد.

وی با اشاره به اینکه بحث نماینده یزد در لیگ دسته یک کشور که امسال به لیگ دسته دو سقوط کرده به یک مشکل برای هیئت فوتبال استان تبدیل شده، اظهار داشت: در طول یک سال گذشته چندین مرتبه بحث نام این تیم از فولاد به وحدت و حتی بدون نام مطرح شد و مدیرعامل مشخصی هم برای این تیم وجود نداشت و هر هفته یک نفر در ارتباط با این تیم معرفی می‌شد.

دستا با بیان اینکه پیگیری‌های زیادی در زمینه فعالیت این تیم و جلوگیری از سقوط آن به دسته دو انجام شد، گفت: چندین مرتبه با مسئولان فولاد صحبت شد و آنها بیان کردند که امکان تیم داری تنها در تیم‌های پایه دارند و نمی‌توانند هزینه‌های تیم بزرگسالان را پرداخت کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد با اشاره به اینکه وضعیت بدهی مبهم این تیم یکی از علل اصلی است که کسی زیر بار مدیریت این تیم نمی‌رود، عنوان کرد: تاکنون دو نفر اعلام آمادگی کردند که مدیریت این تیم را بر عهده گیرند ولی هنوز وضعیت کاملا مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه هر شرکت یا شخصی که اقدام به مدیریت این تیم کند مجبور است با عنوان فولاد با این تیم وارد لیگ دسته دو شود و نمی‌توان نام آن را تغییر داد، خاطرنشان کرد: باشگاه فولاد قبول کرده که بدهی‌های تیم را طبق یک برنامه مشخص پرداخت کند و زمینه تغییر نام پس از پرداخت بدهی فراهم شود.

دستا با اشاره به اینکه خیلی از بدهی‌های این تیم فعلا مشخص نیست عنوان کرد: ممکن است در آینده افرادی از این تیم شکایت کنند و بدهی‌های جدیدی مشخص شود که تیم باید نسبت به پرداخت این بدهی‌ها اقدام نماید.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد ادامه داد: با توجه به این بدهی‌هایی که تیم با آن روبرو است، باید قبول کنیم که سرمایه‌گذاری در این عرصه ریسک است و قطعا سرمایه‌گذار باید تمام جوانب امر را به درستی مورد بررسی قرار دهد.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..