آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز در استان یزد

رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در استان یزد، گفت: در این رقابت‌ها بیش از 150 ورزشکار از استان‌های مختلف کشور حضور دارند.

به گزارش یزدی نیوز «مهردادعلی قارداشی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه یزد، با بیان این که بیش از ۱۵۰ ورزشکار از سراسر کشور در مسابقات انتخابی تنیس روی میز شرکت کردند، گفت: این میزان مشارکت برای رشته تنیس روی میز آماری مطلوب و رضایت‌بخش است.

وی با اشاره به میزبانی دیگر شهرهای کشور برای دوره‌های بعدی این مسابقات تا پایان امسال، افزود: نفرات برتر این مسابقات به تشخیص کادر فنی و با توجه به آیین نامه‌ای که فدراسیون تنیس روی میز تعریف شده، به تیم ملی تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران راه می‌یابند.

قارداشی در ادامه با بیان این که بعد از پایان مسابقات، برای نفرات انتخابی زیرنظر سرمربی تیم ملی جوانان کشور اردوی چند روزه برگزار می‌شود، گفت: این سطح مسابقه انتخاباتی تیم ملی برای اولین بار در کشور برگزار شده است.

رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور رتبه ۲۱ دنیا را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: طی ۱۸ ماه گذشته پسران ۲۸ پله و دختران ۲۰ پله رشد کردند و امیدواریم روز به روز شاهد رشد و پیشرفت ورزشکاران کشورمان در عرصه جهانی باشیم .

وی به پیشرفت تیم تنیس روی میز استان یزد اشاره کرد و گفت: با شروع فعالیت‌های آقای یزدانی در تیم یزد، در رشد رو به بالای این تیم تحولی چشمگیر ایجاد شده است.

قارداشی در ادامه با بیان این که فدارسیون تنیس روی میز از جمله فدراسیون های برتر کشور در بحث استعدادیابی است، افزود: در این فدارسیون برای رده سنی شش تا هشت سال کارگروهی تشکیل شده که برای استعدادیابی تمرین،آزمون و ایستگاه‌هایی را تعریف کرده است.

این مقام مسئول تشکیل گروه روی سنی شکوفه‌ها برای بچه‌های چهار تا پنج سال را از دیگر اقدامات فدارسیون تنیس روی میز دانست و بیان کرد: استارت کار زده شده و به دنبال این هستیم که یک گروه از تحصیل کرده‌ها و کارشناسان استعدادیابی، گروه شکوفه‌ها را نیز زیرنظر خود بگیرند .

وی با بیان این که ارتقای رنکینگ جهانی با برنامه‌ریزی‌ها و اعزام‌های بین‌المللی برای جوانان و نوجوانان، بدست آمده و این برنامه‌ها ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در بحث مالی والدین خیلی حمایت کردند، بخشی از هزینه ها را پرداخت کردند و جا داره از خانواده‌ها تشکر کنم .

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..