نخستین جشنواره خیرین ازدواج یزد برگزار می‌شود

به گزارش یزدی نیوز معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری نخستین جشنواره خیرین ازدواج در یزد و تجلیل از برگزیدگان خبر داد.
 احمد طالبی  در نشست خبری با خبرنگاران یزد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۲ تشکل جوانان در استان یزد فعال هستند، گفت: ۱۵ تشکل هم فعالیت‌های ثبت خود را آغاز کرده‌اند و مراحل اداری ثبت آنها در حال انجام است.

وی به حمایت‌های صورت گرفته از تشکل‌ها اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته از فعالیت‌هایی که تشکل‌ها ارائه کرده‌اند، حدود ۱۳۰ میلیون تومان حمایت صورت گرفته و علاوه بر آن حمایت‌های غیر مستقیم بسیاری هم انجام شده است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: در راستای بهبود فعالیت‌های تشکل‌ها، دوره‌های آموزشی توانمندسازی برای اعضای این تشکل‌ها انجام شده است.

طالبی ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآن در سطح کارکنان، ورزشکاران و جوانان در سطوح شهرستانی و استانی و شناسایی برگزیدگان برای اعزام به مسابقات کشوری از جمله دیگر برنامه هایی است که در معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شده است.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی  و فرهنگی ویژه خانواده‌ها و ورزشکاران و جوانان در یزد خبر داد و عنوان کرد: تداوم و افزایش برگزاری این چنین برنامه‌هایی در دستور کار این معاونت قرار دارد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان از برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی در یزد خبر داد و گفت: فراخوان این جشنواره اعلام شده و در روزهای یازدهم تا چهاردهم شهریور در استان یزد انجام می‌شود.

طالبی با اشاره به اینکه خیران ازدواج استان یزد بیشتر در حوزه جهیزیه فعالیت دارند، گفت: ۴۰ تشکل در حال حاضر در سطح استان یزد در زمینه ازدواج فعالیت می‌کنند اما افرادی که به صورت شخصی اقدام به فعالیت خیری در این زمینه می‌کنند بسیار زیاد است.

وی از شناسایی ۶۰ خیر ازدواج در استان یزد خبر داد که در تشکل‌ها فعالیت دارند خبر داد، گفت: مجمع خیرین ازدواج استان یزد هم تا ابتدای شهریور و همزمان با برگزاری همایش تجلیل از این خیران آغاز به کار می‌کند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: پیش از این که ادغام در اداره کل ورزش و جوانان صورت گیرد حوزه جوانان به خوبی دیده نمی‌شد ولی بعد از ادغام با وجود تمام کاستی‌ها، حوزه جوانان بیشتر به چشم می‌خورد.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..