برگزاری همایش «آزادگان» در یزد

به گزارش یزدی نیوزعبدالکریم لک، رییس روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد اظهار کرد: همایش آزادگان استان یزد همزمان با ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی برگزار می شود.
رییس روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: این مراسم با حضور مسئولان و مقامات استانی و آزادگان سراسر استان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سرو قامتان همیشه تاریخ که با صبر و استقامت خود در زندانهای رژیم بعث عراق حماسه آفریدند برگزار خواهد شد.
لک تصریح کرد: برنامه های مختلفی به مناسبت ۲۶امین سالگرد بازگشت غرورآفرین اسوه های صبر و مقاومت در استان برنامه ریزی شده است که این همایش نیز ضمن گرامیداشت این مقاومت و پیروزی بزرگ, تجدید خاطرات همرزمان قدیمی را نیز به همراه دارد.
وی از اجرای طرح پایش سلامت آزادگان در حاشیه این مراسم خبر داد و افزود: یکی از نیازهای اساسی آزادگان و جانبازان و به طور کلی جامعه ایثارگری با توجه به بالا رفتن سن نیازهای درمانی است که سعی داریم در کنار این همایش به این مهم نیز بپردازیم.
لک با تشریح برنامه های بنیاد شهید و امورایثارگران اظهار کرد: بنیاد برای رسیدگی مطلوب به جامعه ایثارگری برنامه های خود را در سه بخش فرهنگی, تعاون و اموراجتماعی و بهداشت و درمان ارائه می دهد که هر کدام از این بخش ها برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد.
یادآور می شود استان یزد ۷۵۴ آزاده دارد که ۱۶ نفر از این عزیزان از زندانیان سیاسی دوران مبارزه علیه رژیم طاغوت هستند.

منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..