۶ طرح عمرانی از سوی بنیاد توسعه و عمران موقوفات یزد در حال اجرا

به گزارش یزدی نیوزمدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت : شش طرح عمرانی از سوی بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان در دست اجرا است.
 حجت السلام حسین زارع‎ زاده  در جریان بازدید خبرنگاران از طرح‎‎های عمرانی اوقاف و امور خیریه استان اظهارداشت: بنیاد توسعه و عمران موقوفات به عنوان بازوی اجرای اوقاف و امور خیریه شکل گرفته که تاکنون در استان یزد مطالعات  11 طرح را انجام داده  که برخی از آنها نیز عملیاتی و مورد بهره‎‎برداری قرار گرفته است.
وی یکی از مهمترین این طرح‎‎ها را مربوط به موقوفه بی بی تحیه خانم ذکر و در مورد آن تصریح کرد: این طرح در زمین غیرمتصرفی این موقوفه به مساحت ۲۴۵۰ مترمربع با همکاری بخش خصوصی در حال انجام است و طرح مذکور که یک مجتمع تجاری تفریحی در پنج طبقه با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع و سرمایه‎‎گذاری ۱۹ میلیارد تومان است شامل  دو طبقه پارکینگ، با ۱۲۰ واحد تجاری و یک طبقه شهر بازی می باشد.
زارع زاده با بیان این که این طرح در بازه زمانی دو ساله ساخته خواهد شد، گفت: خوشبختانه گرایش خوبی از سوی سرمایه‎‎گذاران استان به سرمایه‏‏ گذاری در زمین‎‎های موقوفه وجود دارد و از خیرین دعوت می‏‎شود برای کسب سود مادی و معنوی در این موراد مشارکت بیشتری داشته باشند.
در ادامه خبرنگاران از موقوفه رشید جمشیدی بازدید کردند و مدیر کل اوقاف در خصوص این موقوفه اظهارداشت: این موقوفه در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع شامل پنج سوله و ۱۲ باب واحد تجاری است که با سرمایه‏‏گذاری دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از مجل مازاد درآمد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ساخته شده و چند موقوفه در سود آن شریک هستند.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..