امام جمعه مهریز:

رونق اشتغال و تولید در گرو تقویت تولید داخلی

امام جمعه شهرستان مهریز ظهر امروز به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک گفت: در صورت تقویت تولید داخلی و حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط اشتغال و تولید رونق خواهد گرفت.

به گزارش یزدی نیوز،  حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی ظهر امروز در بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی مهریز ضمن تبریک ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک بر فعالان عرصه تولید گفت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است بایستی بر توان داخلی تکیه کنیم و از صنایع کوچک و واحدهای صنعتی در داخل کشور حمایت کنیم.

وی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص صنایع کوچک گفت: مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر تاکید فراوانی بر حمایت از تولیدات داخلی و صنایع کوچک و متوسط داشته اند و مسئولین استان نیز در راستای این فرمایشات بایستی برنامه ریزی و حرکت کنند.

حجت الاسلام محی الدینی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر توان داخلی که در صورت تحقق اهداف تعیین شده تحریم های استکبار جهانی هیچ اثری بر جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.

وی با ابراز رضایت از فعالیت های شرکت شهرکهای صنعتی استان در خصوص حمایت از صنایع کوچک گفت: حضور در جمع مدیران صنایع و مشاهده فعالیت کارگان و شاغلین در صنعت موجبات دلگرمی همه مسئولین را فراهم می اورد.

امام جمعه شهرستان مهریز در پایان خواستار عمل به منویات مقام معظم رهبری از سوی مسئولین شد تا باعث سرافرازی نظام مقدس جمهوری استلامی باشیم.

بخش نظردهی بسته شده است..