ثبت جهانی یزد فرصتی برای ترویج ارزش‌های دینی مردم

no-thumbs

فرماندار یزد گفت: ثبت جهانی بافت تاریخی یزد فرصت مناسبی برای ترویج ارزش‌های دینی مردم این شهر در دنیا است.

به گزارش یزدی نیوزمصطفی سالاری، فرماندار یزد  در مراسم تجلیل از خبرنگاران نقش خبرنگاران در رویداد مهم سیاسی انتخابات که در اردیبهشت ماه رقم خورد را یادآور شد و اظهار کرد: مشارکت خوب مردم در این عرصه  قطعا با تلاش خبرنگاران صورت گرفت.
فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جهانی شدن بافت تاریخی یزد گفت: جهانی شدن یزد علاوه بر ایجاد فرصت برای معرفی بافت‌های تاریخی، فرصت مناسبی برای ترویج ارزش‌های دینی و معنوی مردم دارالعباده بین ملل مختلف است.
سالاری ارتقا جایگاه فرمانداری یزد را از جمله اولویت‌های اجرایی این فرمانداری دانست و بیان کرد: عضو شدن فرمانداری یزد در شوراهای مختلف استان نظیر شورای برنامه ریزی و شورای فرهنگی از جمله اقدامات انجام شده در راستای ارتقای جایگاه فرمانداری یزد است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی در خصوص اتباع بگانه در این شهرستان تصریح کرد: به جرات می توان گفت طی یک سال گذشته دستگیری اتباع غیرمجاز نسبت به سال های قبل سه برابر شده است.
وی ادامه داد: اگر دو مبحث سکونت و اشتغال حل شود و شهروندان نیز یاری رسان ما باشند مبحث اتباع غیرمجاز نیز حل خواهد شد و مشارکت مردم در این زمینه را می طلبد.
محمد علی جعفری، معاون سیاسی فرماندار یزد نیز در این نشست گفت: با توجه به گلایه هایی که از سکونت اتباع خارجی در شهرستان یزد صورت گرفته تا زمانی که همه مردم کمک نکنند اقدام موثری موفق نخواهد شد لذا در این بخش همکاری همه مردم لازم است.
امیر صادقی مقدم، بخشدار زارچ نیز در این نشست گفت: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و بهترین محل رجوع مسئولان اما اخیرا وجود گروه های مجازی باعث شده این ارتباط کمرنگ تر شود در حالی که همکاری با رسانه ها لازمه موفقیت و بیان عملکرد مدیران است لذا بهتر است به جای فعالیت های مجازی نسبت به ارتباط گیری با خبرنگاران واقعی و اطلاع رسانی درست اقدام شود.
محمد جواد برزگر، بخشدار مرکزی یزد نیز گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در بخش مرکزی یزد نسبت به ساماندهی کوره های آجر پزی و جایگزینی سوخت آنها اقدام شد و و پایش بررسی فعالیت آنها به صورت منظم انجام می شود.
محمدحسین فلاح، معاون فنی و عمرانی فرماندار یزد نیز در این نشست گفت: مقدار بودجه فعالیت های عمرانی شهرستان یزد در این دولت نسبت به دوره های گذشته افزایش چندین برابری دارد و حجم این فعالیت ها بسیار زیاد است اما برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی نیاز به بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است که امیدواریم با پیگری نماینده مردم یزد از طریق بودجه ملی این طرح ها به سرانجام برسد.
یادآور می شود در این نشست از خبرنگاران و عکاسان خبری که طی یک سال گذشته بیشترین همکاری با روابط عمومی فرمانداری یزد را داشته اند با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..