مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی:

ایجاد فرهنگ مصرف تولید داخلی راهکار حمایت از صنایع کوچک

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد در دیدار مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان گفت: ایجاد فرهنگ مصرف تولیدات داخلی در جامعه و تشویق مردم با این امر حیاتی، راهکاری اساسی برای حمایت از صنایع کوچک استان است.

به گزارش یزدی نیوز،  سید مسعود عظیمی صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار در بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب گفت: صدا و سیما به عنوان یک رسانه مردمی و پرمخاطب نقش بسزایی در فرهنگ سازی و ترغیب مردم به حمایت از تولیدات واحدهای صنعتی کوچک و متوسط دارد.

عظیمی ضمن قدردانی از فعالیت های واحد خبری صدا و سیما و بویژه خبرنگاران این حوزه گفت: انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات در رسانه ها وظیفه یک خبرنگار صادق است که خوشبختانه در استان یزد خبرنگاران در همه حوزه ها و بویژه صنعت عملکرد قابل تقدیری داشته اند.

عظیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از هزار واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان به بهره برداری رسیده است، گفت: بیش از ۹۲درصد از صنایع کشور را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهند که نتیجه ان ایجاد اشتغال ۲۱ هزار نفری در استان یزد بوده است.

وی با بیان اینکه مشکل فروش محصولات از نقاط ضعف صنایع استان است، گفت: بسیاری از محصولاتی که واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان تولید میکنند از نظر کیفیت با سایر محصولات کشور برابری میکند لذا استفاده از محصولات واحدهای تولیدی به نوعی حمایت  از این صنایع محسوب می گردد.

عظیمی خاطر نشان کرد: در سال جاری که اهمیت حمایت از تولیدات داخلی بیشتر از هر زمان دیگری است صدا و سیما و خبرنگران به عناون بازوی توانمند مدیران می توانند نقش مهمی در ترویج مصرف تولیدات داخلی و بویژه تولیدکنندگان یزدی داشته باشند.

گفتنی است: در ادامه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی از بخش های مختلف باشگاه خبرنگاران بازدید کرد و به گفتگو با خبرنگاران جوان فعال در این رسانه پرداخت.

بخش نظردهی بسته شده است..