بک مسئول:

آغاز مرحله دوم پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان یزد با اشاره به آغاز مرحله دوم پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی یزد گفت: متقاضیان می‌توانند برای دریافت این تسهیلات به سامانه بهین یاب مراجعه کنند.

به گزارش یزدی نیوزرئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان گفت: در سال گذشته ۱۶هزار میلیارد تومان برای پرداخت و ایجاد رونق اشتغال در ۷۵۰۰واحد صنعتی کوچک و متوسط در کشور اختصاص یافت که استان یزد در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی نقش به سزایی داشت.

علمدار افزود: در همین راستا کارگروه رفع موانع تولید به ریاست استاندار و دبیری صنعت معدن و تجارت استان یزد تشکیل شد و از ۱۱۰۰میلیارد تومان تسهیلات، ۸۵۰میلیارد تومان آن در قالب تسهیلات مستقیم و غیرمستقیم به ۹۰۰واحد تولیدی پرداخت شدکه از این لحاظ استان یزد جزء چهار استان برتر در زمینه پرداخت تسهیلات قرار گرفت و زمینه اشتغال ۴۰هزار نفر در بخش صنعت معدن و تجارت استان فراهم شد. 

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز طرح رونق اشتغال تمدید شدو ۲۰هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ۱۰هزار واحد تولیدی در کشور و ۱۰هزار میلیارد تومان دیگر برای بازسازی ۵هزار  واحد تولیدی در کشور تصویب شد.

رئیس صنعت معدن و تجارت استان یزد افزود: در استان یزد نیز مادرحال بررسی درخواست ۴۰۸ فقره درخواست وام از طریق سامانه بهین یاب هستیم که انشاالله با همکاری بانک های عامل تسهیلات به متقاضیان پرداخت شود.

بخش نظردهی بسته شده است..