یزد رتبه نخست فعالیت‌های فرهنگی وزارت نیرو

به گزارش یزدی نیوزمشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی به برنامه‌های طول سال این وزارت‌خانه در ارتباط با مسائل فرهنگی و دینی اشاره کرد و گفت: سال گذشته یزد رتبه نخست فعالیت‌های فرهنگی وزارت نیرو را کسب کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین علی یزدان‌پرست در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، اظهار داشت: وزارت نیرو در عین حالی که یک وزارت‌خانه تخصصی در حوزه برق و آب است، فعالیت‌های بسیار گسترده‌‌ای در بخش فرهنگی انجام داده است.

وی با بیان اینکه دفتر فرهنگی وزارت نیرو، پیش از سال برنامه سال آینده را به تمام شرکت‌ها ارائه می‌کند، گفت: در حال حاضر حدود ۷۰۰ نفر امام جماعت و بیش از ۳۳۰ نفر مسئول فرنگی در سراسر کشور داریم.

مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی با اشاره به تشکیل شورای فرهنگی در تمام شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو، عنوان کرد: در طول سال برنامه‌های متعددی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و دینی برای تمام کارمندان و خانواده‌های آنها به ویژه برای فرزندانشان انجام می‌شود.

یزدان‌پرست عنوان کرد: در حال حاضر تمام استان‌های ما در وضعیت فرهنگی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و به صورت کامل مشخص است که نقاط ضعف و قوت هر استانی در حوزه مسائل فرهنگی و دینی در چه بخش‌هایی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، استان یزد توانست شاخص‌ها و پارامترهای پیش‌بینی شده را در سطح بالایی به دست آورد و رتبه نخست کشور در زمینه برنامه‌های فرهنگی را به دست آورد.

مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی با بیان اینکه فعالیت‌ها و وظایف این شرکت از مهمترین و ضروری‌ترین نیازهای جامعه بشری است، گفت: آب و برق دو موضوعی است که زندگی مردم به آن وابسته است و واقعا بدون این دو عرصه، زندگی بسیار سخت است.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..