از امروز:

آغاز طرح تابستانه کتاب در ١٨ کتابفروشی استان یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:طرح «تابستانه کتاب» از امروزدر ١٨کتاب‌ فروشی عضو این طرح در استان یزدآغاز به کار کرد.

به گزارش یزدی نیوزعلی غیاثی ندوشن افزود:طرح «تابستانه کتاب» با شعار «این چنین دوست کتاب است از او دست مدار» ازامروز( ۱۵ مرداد ماه )در کتاب فروشی‌های عضو این طرح دراستان آغاز می‌شود که بر این اساس علاقه‌مندان و خریداران کتاب با همراه داشتن کارت ملی، می‌توانند از تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف یکصد هزار تومان استفاده کنند.

وی ادامه داد:در طرح تابستانه کتاب ٢٠درصد تخفیف برای کتاب‌های عمومی و ٢٥درصد تخفیف برای کتاب‌های کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی را از ویژگی های اجرای این طرح برشمرد و گفت: سقف خرید کتاب برای دریافت این تخفیف برای هر نفر صد هزار تومان و برای هر کتابفروشی دو میلیون تومان است.
به گفته غیاثی ندوشن  این طرح در بازه زمانی یک ماهه از ١٥مرداد تا ١٥شهریور در کتابفروشی‌های عضو اجرا می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اظهار داشت: طرح‌های عیدانه،تابستانه،پاییزه و زمستانه کتاب از جمله طرح هایی است که در دوره مسئولیت دکتر سیدعباس صالحی بعنوان معاون فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با ارائه یارانه به کتابفروشان این فرصت را ایجاد می‌کند تا خریداران کتاب‌های خود را با تخفیف خریداری کنند وقدم جدیدی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در کشور محسوب می شود.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..