بازدید هیات عالی رتبه بانک ملت از پیشگامان عصر ارتباطات

معاون بانک ملت به همراه هیاتی از مدیران عالی رتبه این بانک از شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات،بازدید نمودند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،مهندس حیدری عضو هیات عامل و معاون بانک ملت و هیات همراه ضمن بازدید از سالنهای تولید شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات در جریان روند تولید محصولات این شرکت از جمله بردهای الکترونیک و صنایع روشنایی قرار گرفتند. دکتر پورروستایی مدیرعامل شرکت در این بازدید به معرفی محصولات شرکت پرداخت و با بیان اینکه پیشگامان عصر ارتباطات بزرگترین تولیدکننده بردهای الکترونیک و عضو انجمن صنایع روشنایی ایران است خواستار همکاری متقابل با بانک ملت شد.

دکتر محمدرضا رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان نیز در این بازدید توضیحاتی پیرامون فعالیت شرکت های زیر مجموعه پیشگامان در ۲۰سال گذشته ارائه داد و با بررسی شرایط کنونی اقتصاد کشور و اقتضائات گذر از اقتصاد تورمی به اقتصاد بهره وری به سرمایه گذاری های مهم پیشگامان با استفاده از پول خرد مردم در پروژه های بزرگ اشاره کرد ونسبت به رونق بیشتر تولید و اشتغال ابراز امیدواری نمود.
مهندس حسین حیدری معاون بانک ملت نیز در سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این شرکت تولیدی به اهمیت رقابت پذیری و امنیت سرمایه گذاری در شرکتهای تولیدی پرداخت و بیان داشت: بانک ملت در راستای استانداردهای بانک مرکزی حامی تولید کنندگان است و آماده ایم در قالب تعامل دوطرفه به بررسی همکاری در قالب ارائه خط اعتباری بپردازیم.
مهندس حیدری افزود:بانک ملت آماده همکاری با تولیدکنندگان جهت ارائه محصولات آنان به بازار از طریق هلدینگ است.
وی در پایان فعالیتهای شرکت پیشگامان عصر ارتباطات را ارزشمند دانست و جهت همکاری به منظور توسعه این فعالیتها قول مساعد داد.  

بخش نظردهی بسته شده است..