یزد؛ میزبان سومین مسابقات قرآن ورزش و جوانان

no-thumbs

سومین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان استان یزد در تاریخ ۱۲ و ۱۳ روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزمهدیه یزدانی، کارشناس فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان یزد با بیان این خبر گفت: سومین دوره مسابقات قرآن‌‌‌‌‌‌ کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان یزد ویژه بانوان روز پنجشنبه، ۱۲ مرداد‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ در سالن کنفرانس و آمفی تئاتر اداره ورزش و جوانان یزد واقع در ابتدای بلوار امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.

یزدانی در ادامه با اشاره به اینکه بخش شفاهی به صورت جداگانه برگزار می‌شود، گفت: مرحله شفاهی، سومین دوره مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، حفظ یک جزء ویژه بانوان و آقایان با حضور ۲۳۰ نفر که از این تعداد ۱۸۲ در بخش شفاهی و در بخش کتبی ۱۷۷ نفر شرکت خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه بخش کتبی در تاریخ ۱۵ مردادماه ساعت ۱۰ صبح در محل ۹ شهرستان به صورت غیر متمرکز برگزار می‌شود، بیان کرد: آزمون شفاهی ویژه آقایان روز جمعه ۱۲ مرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ در محل مسابقات برگزار خواهد شد.

کارشناس فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به اسامی داوران این بخش از مسابقات تاکید کرد و افزود: در بخش بانوان شهین ملکوتیان، فاطمه سادات میر کریمی، بتول حاتمی، مهدیه ناصرپور، فاطمه تجملیان، زهرا محمدی و در بخش آقایان روح الله تقوایی، علی اکبر کاظمی، مهدی شایق، حسن مختاری و محمد علی میر جلیلی به عنوان داور در این مسابقات به قضاوت خواهند پرداخت.

وی افزود: بانوان شرکت‌کننده در رشته حفظ یک جزء قرآن‌ کریم بیشترین ثبت‌ نام‌کنندگان بودند و همچنین آقایان نیز در رشته قرائت تحقیق بیشترین حضور را در این مسابقات خواهند داشت.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..