سرمربی تیم واترپلو پیشگامان:

اردوی تیم ملی واترپلو در صربستان از کیفیت بالایی برخوردار است

سرمربی تیم واترپلو پیشگامان گفت: شرایط اردوی تیم ملی واترپلو زیر 20سال در صربستان بسیار مطلوب است و امیدواریم تاثیر آن در مسابقات جهانی مثبت و ارزشمند باشد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان،ابوالفضل باغستانی که به همراه تیم ملی واترپلو زیر ۲۰سال در صربستان به سر می برد در گفت و گویی از محل اردوی تیم ملی اظهار داشت:

این اردو با حضور ۱۳ ملی پوش کشورمان در صربستان در حال برگزاری است و چیریچ به عنوان سرمربی و وحید رضایی  به عنوان مربی در کنار واترپلوییست ها حضور دارند.
باغستانی افزود: در اردوی اول که در هتل جزیره شهر بور برگزار شد ۷ تیم حضور داشتند که در دو گروه ۴ و ۳ تیمی مقابل هم به میدان رفتند.
سرمربی تیم واترپلو پیشگامان ادامه داد: در گروه اول تیمهای ایران،استرالیا،صربستان و کرواسی و در گروه دوم هم تیم های مونته نگرو ،آمریکا و ایتالیا به مصاف هم رفتند.اردوی دوم هم در شهر  نووی ساد برگزار می شود و بعد از این اردو تیم وارد شهر بلگراد محل برگزاری مسابقات جهانی خواهد شد.
باغستانی در پایان ابراز امیدواری کرد حضور تیم ملی واترپلو زیر۲۰سال کشورمان در مسابقات جهانی موفقیت آمیز باشد.
نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پنج الی ۱۳ آگوست ۲۰۱۷ (۱۴ الی ۲۲ مرداد ۱۳۹۶) به میزبانی صربستان برگزار می‌شود. ملی پوشان جوان ایران در گروه A این مسابقات باید درمقابل آمریکا، روسیه ، یونان و پورتوریکو به آب بزنند.

بخش نظردهی بسته شده است..