حضور موفق پیشگامان در نمایشگاه الکامپ

no-thumbs

شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات و شتابدهنده نوآوری پیشگامان در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفتند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات، ارائه دهنده اینترنت پرسرعتADSL در سراسر کشور و برترین ارائه دهنده خدمات ارتباطی و اپراتور ارتباطات ثابت کشور و مرکز شتابدهنده نوآوری پیشگامان نخستین مرکز شتابدهنده تعاونی در کشور به نمایندگی از گروه تعاونی پیشگامان در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) حضور یافته و مورد بازدید و استقبال مدیران, کارشناسان و علاقه مندان حوزه آی تی و فناوری قرار گرفتند. در روز نخست این نمایشگاه دکتر واعظی وزیر ارتباطات از غرفه شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات دیدن کرد و در جریان آخرین دستاوردهای این شرکت قرار گرفت. همچنین مدیران کل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات استان های بوشهر, ایلام, خراسان شمالی, سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری نیز از غرفه مرکز شتابدهی نوآوری پیشگامان بازدید کردند.

 در این رویداد بیش از ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۰ کشور جهان آخرین خدمات، محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه می‌دهند.

بخش نظردهی بسته شده است..