تازه ترین اقدامات و کشفیات انتظامی استان یزد

no-thumbs

فرمانده انتظامی تفت از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف 55 تخته پتو 2 نفره خارجی قاچاق در محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ فرهاد بیگلری گفت: ماموران پلیس تفت در عملیات ایست و بازرسی یک دستگاه وانت نیسان را برای بازرسی متوقف کردند.
وی ادامه داد: پس از بازرسی از این خودرو و کشف کالای قاچاق، یک متهم در این ارتباط دستگیر و به سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی شد.
این مسئول اظهار داشت: متهم پتوهای قاچاق را از بوشهر بارگیری و قصد انتقال به کرج داشت که در محور دهشیر دستگیر شد.
***
فرمانده انتظامی اردکان از توقیف ۵۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف توسط ماموران یگان امداد این فرماندهی طی چهار روز به اجرا درآمد.
وی گفت: در نتیجه اجرای این طرح تعدادی موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد که نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه و ایجاد مزاحمت برای شهروندان از دلایل عمده توقیف این وسایل نقلیه بوده است.
***
فرمانده انتظامی ابرکوه از توقیف ۷۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در تیرماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علیرضا صالحی گفت: طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در شهرستان ابرکوه با به کارگیری تمامی امکانات طی یک ماه گذشته به اجرا درآمد.
این مسئول ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح ۴۴ دستگاه خودرو و ۲۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.
صالحی همراه نداشتن کلاه ایمنی، نداشتن گواهینامه و مدارک لازم، پلاک و بالاخص مزاحمت برای شهروندان را از تخلفات موتورسیکلت سواران عنوان کرد.
***
فرمانده انتظامی میبد از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای وجوه نقد سالمندان در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سیدمحمدطاهرموسوی گفت: در پی وقوع سرقت وجوه نقد از سالمندان تحت عنوان امور خیریه در برخی محلات میبد دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری مرکز پس از انجام تحقیقات و بررسی های لازم و با تلاش شبانه روزی متهم را که در کوچه پس کوچه های خلوت در حال پرسه زنی برای شناسایی طعمه بود شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی میبد تصریح کرد: سارق در بازجویی های انجام شده به چهار فقره سرقت از سالمندان تحت عنوان کمک به امور خیریه اعتراف و به دادسرا معرفی شد.
***
فرمانده انتظامی بافق گفت: ماموران اداره اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی این شهرستان چهار واحد صنفی متخلف را به علت نداشتن پروانه کسب پلمپ کردند.
سرهنگ محمد کمالی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد متخلف در واحد های صنفی، موارد را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال – جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..