جشنواره فیلم کوتاه رضوی تجلی لحظات ناب عاشقانه

به گزارش یزدی نیوزمدیر اجرایی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزدگفت:جشنواره فیلم کوتاه رضوی تجلی لحظات ناب عاشقانه و بی پیرایه سینما در قاب ارادت به ولایت است

«حمید شرفی»  ضمن ابراز خرسندی از همت والای تمام هنردوستان در این جشنواره بیان کرد:شاید به طور خلاصه بتوان گفت که این حجم از فعالیت شبانه روزی در قالب امور اجرایی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی جز با حمایت و نگاه سراسر لطف خود حضرت امکان پذیر نیست.
شرفی افزود:روندی بسیار شیرین و پر مسئولیت در جریان است، جایی که گاهی حتی تلاش چندساله یک تیم عاشق سینماگر به درست عمل کردن هر لحظه تیم اجرایی بستگی دارد تا همگان ثمره ای شیرین در آوردگاه عاشقی را به نظاره بنشیند و بی گمان این جشنواره تجلی لحظات ناب عاشقانه و بی پیرایه سینما در قاب ارادت به ولایت است.
وی اظهار داشت:موسسه فرهنگی هنری شهر هنر و رسانه پرواز به عنوان مجری این دوره از جشنواره، امانت دار بزرگانی است که سال های قبل با تمام وجود و با بضاعت موجود، شاهکارهای اجرایی را رقم زده اند و نام بلند آوازه یزد را در اوج جشنواره های مشابه نگاه داشته اند.
مدیر اجرایی حشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی گفت:با نظر مدیران فرهنگی استان، وظیفه برگزاری این دوره به تیم اجرایی موسسه شهر هنر و رسانه پرواز نهاده شده است که تا کنون پذیرش آثار، دسته بندی، رفع نواقص، ارسال آثار به هیئت انتخاب، ارسال آثار برگزیده به تیم داوری و ایجاد بستر هم نشینی تیم های داوری و انتخاب در یزد و تهران رقم خورده است.

فعال فرهنگی و هنری استان یزد ادامه داد: از سوی دیگر برگزاری نشست های خبری و رونمایی پوستر، مصاحبه ها و تریبون های خبری آنلاین در فضای مجازی، برگزاری دو ورکشاپ تخصصی و بسیار وزین سه روزه در کنار جشنواره دوازدهم و غیره گوشه ای از تلاشهای بی دریغ کمیته های متعدد اجرایی و پشتیبانی بوده که به حول و قوه باریتعالی به نحو شایسته و درخور نام صاحب اصلی جشنواره برگزار شده است.

شرفی خاطرنشان کرد: از نکات بارز جشنواره امسال، اهتمام ویژه بر بکارگیری عناصر تخصصی در هر بخش بوده و با توجه به محور اصلی جشنواره، سعی شده است از ظرفیت های ناب سینمایی استان در قسمت های مختلف مشاوره و اجرا، بهره لازم گرفته شود.
وی در پایان بیان کرد:برخود لازم میدانم از حمایت ها و مساعدت های مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از یکسو و مجموعه پیشگامان پرواز به عنوان حامی اصلی موسسه از سوی دیگر قدردانی کنم و همچنین تقاضای عاجزانه خود و مجموعه برگزار کننده جشنواره را از پیشکسوتان و هنرمندان عرصه سینما تکرار کنم که جشنواره را حمایت نموده و دست بزرگتری بر سرمان بکشند.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..