استان یزد؛ میزبان خدام حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا پیرنیا، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد اظهار کرد: استان یزد میزبان سفیران کریمه اهل بیت (ع) به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه کرامت خواهد بود.
وی ادامه داد: خدام حرم حضرت معصومه (س)، کریمه اهل بیت (ع) امروز به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه کرامت وارد یزد شدند و در برنامه های فرهنگی مختلفی که برای این ایام تدارک دیده شده، شرکت می کنند.
پیرنیا افزود: خدام حرم حضرت معصومه (س) امروز پس از ورود به ایستگاه راه آهن یزد توسط کاروان عشق مورد استقبال قرار گرفته و در ابتدای سفر خود در قالب برنامه ای با عنوان یاران آفتاب، در امامزاده جعفر (ع) یزد حضور یافتند.
وی با اشاره به اینکه این مهمانان استان یزد تا ششم مردادماه در این استان حضور خواهند داشت، به تشریح برنامه های این سفر پرداخت.
پیرنیا افزود: روز شنبه ۳۱ تیرماه جشن ویژه بانوان با عنوان شکوفه های نور در ساعت ۹:۳۰ در حسینیه قلعه کهنه یزد برگزار می شود و به رسم ادب، با خانواده های شهدای مدافع حرم نیز دیدار خواهند کرد.
وی یادآور شد: برگزاری جشن ویژه بانوان با عنوان شکوفه های نور در حسینیه بیت الاحزان در ساعت ۱۸، حضور در مناطق محروم با عنوان نسیم کرامت و حضور در مسجد امام علی (ع) منطقه اسکان از دیگری برنامه هایی است که در روز شنبه ۳۱ تیرماه برگزار می شود.
پیرنیا ادامه داد: در روز یکشنبه اول مردادماه نیز خادمان حرم حضرت معصومه (س) در قالب برنامه پیام رهایی در زندانها و مراکز اصلاح و تربیت حضور می یابند و پس از آن با علما و ائمه جمعه استان یزد در منزل امام جمعه دیدار خواهند کرد.

منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..