برای یک یزدی

لوح ویژه چهارمین دوره‌ دوسالانه کتاب معماری

به گزارش یزدی نیوزلوح ویژه چهارمین دوره‌ دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی به نویسنده و مترجم یزدی دکتر محمد رضایی ندوشن  متخصص شهرساز ی و همکارانش برای کتاب «چگونه زندگی همگانی را مطالعه کنیم» اهدا شد.
مراسم اهداء جوایز چهارمین دوره‌ی دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی «جایزه دکتر منوچهر مزینی» توسط انجمن مفاخر معماری ایران در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه ۱۳۹۶ برگزار شد. در این مراسم کتاب «چگونه زندگی همگانی را مطالعه کنیم» که به وسیله‌ی پرفسور مصطفی بهزدافر، استاد دانشکده علم و صنعت ایران، دکتر محمد رضایی ندوشن و مهندس احمد رضایی ندوشن (دانش‌آموختگان شهرسازی) ترجمه و تدوین شده است، از طرف هیات داوران مفتخر به دریافت لوح ویژه‌ی این جایزه شد. انتشارات علم معمار (مؤسسه علم معمار رویال) که ناشر این کتاب نیز هست، به عنوان ناشر برتر این جایزه شناخته شد.
مراسم اهدای این جایزه در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) تهران با سخنرانی دکتر ایرج اعتصام، مهندس خوبچهر کشاورزی، دکتر احمد سعیدنیا، دکتر حمیده امکچی و دکتر اسکندر مختاری آغاز شد. این مراسم با حضور دکتر پیروز حناچی معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی برگزارشد.
بر اساس گزارش ارائه شده از سوی دبیرخانه این مراسم، هدف از تعیین این جایزه، بهره‌وری و بهره‌یابی از دانش بزرگان و صاحب‌نظران، رشد و اعتلای کیفی تألیف و ترجمه کتب معماری و شهرسازی، گسترش مخاطبان، تشویق و ترغیب محققان، معماران و شهرسازان جوان در زمینه پژوهش و ارائه مکتوب نتایج تحقیقات و قابل دسترسی برای همگان است.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..