زیرساخت‌های توسعه توریسم سلامت در یزد ایجاد شود

به گزارش یزدی نیوزرئیس مجمع نمایندگان استان یزد با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های توسعه توریسم سلامت در یزد ایجاد شود گفت: کم توجهی به اجرای طرح پزشک خانواده نگران کننده است.
سید ابوالفضل موسوی بیوکی در دیدار با مدیرکل و معاون تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به ضرورت بهره‌مندی تمام افراد از خدمات بیمه‌ای اظهار داشت: بحث بیمه و سلامت افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مسئولان باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه همه کارگران باید تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار داشته باشند گفت: ارائه خدمات با سرعت و کیفیت و قیمت مناسب به بیمه شدگان از اهیمت بسیاری برخوردار است و در صورتی که به درستی به این موضوع توجه صورت گیرد، بخشی از مشکلات جامعه را برطرف کرده‌ایم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مسائلی که در ارتباط با سلامت جامعه به آن توجه شود، وجود اطلاعات درست و دقیق در مورد وضعیت و سوابق پزشکی و سلامت بیمه شدگان است.

موسوی بیوکی افزود: در این زمینه لازم است که سوابق پزشکی بیماران و مراجعه کنندگان یزدی به مراکز درمانی در سطح استان، در قالب یک بانک اطلاعاتی گردآوری تا در مواقع لزوم به‌کارگیری شود.

وی یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان یزد را بحث توریسم سلامت دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع فرصت بسیار خوبی باری استان یزد به حساب می‌آید ولی برای کسب موفقیت و پیشرفت در آن باید زیرساخت‌های لازم برای آن را تامین کنیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت اجرای طرح پزشک خانواده و نقشی که در افزایش شاخص‌های سلامت جامعه بر دوش دارد، گفت: متاسفانه این طرح در حال حاضر با کم توجهی روبه‌رو است و با کندی بسیار زیادی دنبال می‌شود و این موضوع سبب نگرانی شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد خاطرنشان کرد: مسئولان استان باید نسبت به اجرای سریع این طرح به صورت کاملا با کیفیت و مناسب توجه ویژه را داشته باشند و مردم هم از آن استقبال کنند تا هر چه زودتر شاهد اجرای سراسری آن باشیم.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..