دوره های mini mba برای اولین بار درمرکز آموزش آزاد دانشگاه یزد

no-thumbs

دوره های mini mba برای اولین بار درمرکز آموزش آزاد دانشگاه یزد با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد ماهان برگزار میگردد.

به گزارش یزدی نیوزاحسان بهارجو مدیر دفتر جذب موسسه ماهان در استان یزد گفت:تنها راه کسب موفقیت پایدار و مستمر برای یک کسب و کار، تثبیت نام تجاری است. به این دلیل که بازاریابی در یک کسب و کار یعنی همه چیز و به نقل قول از ال ریس همه هدف بازاریابی چیزی نیست جز تثبیت نام محصول و یا خدمت در ذهن مخاطب. ما برای اینکه در کسب و کارمان به فروشی پایدار برسیم نیازمند یک استراتژی در بازاریابی مناسب و نوین هستیم .
بازاریابی فرآیند تمرکز منابع واهداف سازمان برروی نیازها و فرصتهای محیطی است. آمیخته ی بازاریابی یعنی محصول٬ قیمت٬ فعالیتهای تشویقی و ترغیبی و مکان کانال توزیع از ابزارهای عمده ی بازاریابی معاصرمیباشد که هر سازمان به منظور کسب موفقیت ناگزیر از در نظر گرفتن آنهاست .
لذا مرکز آموزش های آزاد دانشگاه یزد با توجه به تجربیات موفق مدرسه عالی کسب و کار ماهان در برگزاری دوره های  کاربردی – مهارتی و آرائه خدمات آموزشی حرفه ای به مدیران سازمان ها ، ارگانها ، دستگاههای اجرای و شرکت ها و بنگاههای اقتصادی دولتی و غیر دولتی با هدف آشنا سازی مخاطبین با تحقیق و پژوهش در بازاریابی ونیز مبانی و روش ها و استراتژیهای بازاریابی و تبلیغات و نیز توانمندسازی ایشان برای انجام تحقیقات بازار، اقدام به طراحی و برگزاری دوره جامع بازاریابی برای اولین بار با حضور برجسته ترین اساتید این حوزه در استان یزد می نماید .

شماره تماس
 
٠٣٥٣٧٢٨١٧٣٨

http://Www.yazd.mahanbs.com

 

بخش نظردهی بسته شده است..