احداث ۱۰۰۰ کارخانه جدید در استان یزد

no-thumbs

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه صنعتی و تولیدی، گفت: 1000 کارخانه جدید در استان یزد ساخته می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا علمدار یزدی» در مراسم بزرگداشت روز صنعت با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۳ تاکنون دو هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی و معدنی استان یزد مورد پایش و بررسی قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: در نشست ها و بررسی های صورت گرفته، دو هزار و ۳۰۰ مصوبه در راستای رفع مشکلات این واحدهای صنعتی و معدنی به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به تلاش‌های این سازمان در رفع مشکلات واحدهای کوچک افزود: در این راستا و برای توانمندسازی واحدهای صنعتی و معدنی کوچک، بیش از ۸۵۰ میلیارد تومان از سال ۹۳ تاکنون پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: با پرداخت این مبلغ به واحدهای صنعتی و معدنی کوچک، استان یزد موفق شد در پرداخت تسهیلات مستقیم و غیرمستقیم مجموعا رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص دهد.

وی در ارتباط با اشتغال استان یزد تصریح کرد: خوشبختانه در این زمینه توانستیم بیش از ۴۵ هزار نفر اشتغال در چهار سال گذشته در یزد ایجاد کنیم و این اشتغال‌ها را به تثبیت برسانیم که ارزش بسیار بالایی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اشتغال ایجاد شده را به ازای هر روز ۳۶ نفر اشتغال دانست و گفت: در بخش سرمایه گذاری هم استان یزد توانسته رتبه های برتر بین سایر استان‌های کشور ار به خود اختصاص دهد و تاکنون ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش های معدن، صنعت و تجارت یزد انجام شده است.

علمدار یزدی از روند اجرایی ساخت بیش از ۱۰۰۰ کارخانه در استان یزد با پیشرفت‌های فیزیکی بالای ۶۰ درصد خبر داد و افزود: این واحدها با سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال، زمینه ایجاد ۴۵ هزار شغل در استان یزد را فراهم می کنند.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..