معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

جهانشهر شدن یزد، فرصتی بزرگ برای جذب سرمایه گذاران

معاون عمرانی استاندار یزد با اشاره به ثبت جهانی بافت تاریخی یزد گفت: جهانشهر شدن یزد، فرصتی بزرگ برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

به گزارش یزدی نیوزسید محمدرضا سید حسینی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد،در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ثبت جهانی یزد اتفاق بزرگی برای یزد بود که میتواند سرنوشت و آینده یزد را تحت تاثیر خود قرار دهد.

 

وی افزود: این ثبت جهانی، مدیون آدم هایی است که در بافت زندگی کردند و همچنین مدیون رسانه ها و کار تیمی منسجمی بوده که همگی فعالیت کردند.

 

سید حسینی بیان کرد: ثبت اتفاق بزرگی بوده است اما این ثبت ابتدای کار بزرگی است که تمام آنها تبیین شده و مشخص شده است و بایستی به مرور وظایف دستگاه ها و اعتبارات لازم و نحوه سرمایه گذاری و زیرساخت ها تبیین شود.

 

وی ادامه داد: توزیع اعتبارات در استان شاخص دارد و بر اساس فرمت خاص در استان این اعتبارات تقسیم می شود و سهم شهرستان ها مشخص می شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد تصریح کرد: برخی از پروژه ها در استان نیمه تمام مانده و ما می خواهیم که اعتبارات را برای آنها هزینه کنیم اما با توجه به مدیریت ها و برنامه ریزی ها در این امر ناتوان هستیم و تمامی اعتبارات بر اساس برنامه ریزی است.

 

سید حسینی بیان کرد: جهان شهر شدن یزد فرصتی بزرگ برای استان است زیرا در این زمینه سرمایه گذاران و گردشگران را به خود جذب می کند که باید با زیر ساخت ها نتایج خوبی از آن بگیریم.

بخش نظردهی بسته شده است..